تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
جالب است ۰
در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از افت نمادهای فارس، فولاد، کگل، فملی، پارس، تاپیکو، با افت ۷۶۶۵ واحدی روبرو شد و رکورد جدیدی در ریزش به ثبت رساند.
عقب نشینی شاخص به کانال ۱۷۶ هزار واحدی!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، بازار پس از تکانه منفی روز گذشته پر عرضه آغاز کرد و با تصویب آخرین لایحه از معاهده FATF در مجلس شورای اسلامی جو مثبت گذرایی را خصوصا در نمادهای بانکی و دیگر نمادهای مطرح بازار در پی گرفت. افت قیمت دلار به دنبال تصویب لایحه CFT مجددا فشار را بر کلیت بازار افزایش داد و عمده نمادهای مطرح در کف مجاز قیمتی به کار خود پایان دادند.

شاخص کل بورس تهران امروز با افت 7665 واحدی  و در رقم 176419 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای فارس ، فولاد و کگل بیشترین تاثیر منفی را بر افت شاخص کل داشتند.
امروز عمده بازار قرمز پوش و با فشار فروش مواجه بودند. اگرچه بعد از تصویب CFT در مجلس از فشار فروشها کاسته شد و حتی برخی نمادهای مهم بازار به محدوده مثبت نیز رسیدند اما این بهبود گذرا بود و در پایان معاملات امروز فشار فروش در اکثر نمادها مشهود بود. ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل 1573 میلیارد تومان به ثبت رسید.
به این ترتیب شاخص درحالی به کانال 176 هزار واحدی عقب نشینی کرد که  بنابر تحلیل تکنیکالیستها  درصورتی که شاخص به زیر 172500  افت کند افت بورس ادامه دار خواهد شد و از روند صعودی خارج می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb5sbf.rhbf9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما