تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
جالب است ۰
با افت دلار بورس هم ریزش کرد:

"رشد خیره کننده بانکی ها در این بازار منفی"

در چهارمین روز کاری هفته پس از رشدهای چشمگیر و کانال شکنی های پی در پی بورس طی هفته های اخیر، امروز با کاهش بیش از ۷۰۰۰ واحدی شاخص کل مواجه شدیم که رکورد جدیدی برای افت شاخص کل طی یک روز ثبت شده است.ادامه افت بهای دلار از دلایل افزایش شدت عرضه بود .
"رشد خیره کننده بانکی ها در این بازار منفی"
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از افت نمادهای فولاد، تاپیکو، شبندر، کگل، فملی و پارس با افت 7220 واحدی روبرو شد. افت قابل توجه قیمت دلار از سقف های ثبت شده در بازار آزاد، عمده دلیل افت قیمت ها در بازار امروز بود.

در گروه محصولات شیمیایی که مجددا بحث نرخ خوراک مجتمع های پتروشیمی جو بازار را متاثر نموده،  تمامی نمادها به صورت یکپارچه صف فروش شدند.
در فلزی ها به جز نماد فجر و فنورد که  همچنان صف خرید دارند اکثر نمادها در کف قیمتی داد و ستد شدند.
در طرف مقابل در گروه بانک که از معدود گروه های مثبت بازار بود،  صف خریدهای وکار،  وتجارت، وبملت مورد توجه بود ونوین نیز در محدوده مثبت معامله شد و دو نماد وپست و وپارس با فشار فروش همراه بودند و به کف مجاز قیمتی رسیدند.به این ترتیب نماد وبملت پس از بازگشایی و رشد 10 درصدی صف خرید خیره کننده ای با حجم بیش از 500 میلیون سهم را ثبت نمود و بیشترین تاثیر مثبت رار وی شاخص گذاشت.
در معدنی ها به جز نماد ومعادن، بقیه نمادها با صف فروش همراه بودند در گروه خودرو و قطعات، نیز امروز فشار عرضه اکثر نمادها مشهود بود. در گروه بیمه که مطابق با جو کلی بازار با فشار عرضه مواجه بودند، نماد دی، پارسیان و ما امروز مورد توجه قرار گرفتند.
گفتنی است در پایان معاملات امروز نمادهای قزوین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضا هیئت مدیره، فاذر جهت برگزاری مجامع عمومی عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضا هیئت مدیره و عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه متوقف شدند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhiet.uqetyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما