تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
جالب است ۰
امروز بازار هیجان منفی داشت و نمادهای فارس، پارس و پارسان بیشترین اثر منفی را روی شاخص داشتند با این حال صف فروش پارس که سنگین ترین صف فروش بازار بود، نیز در لحظات آخر جمع شد.
شاخص پس از افتی هیجانی، به مدار مثبت بازگشت!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از رشد نمادهای فولاد، ومعادن، شتران، شبندر با افزایش 375 واحدی روبرو شد. رالی صعودی اخیر و لمس محدوده متراکم مقاومتی شاخص کل که با خبر افزایش نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی نیز همراه شد، افزایش عرضه در بازار روز جاری را به دنبال داشت.

بازگشایی خوب ومعادن و شتران در کنار معاملات فولاد و شبندر منجر به رشد 376 پله ای شاخص کل و بازگشت به کانال 195 هزار شد. ارزش معاملات بورس به تنهایی از 2100 میلیارد تومان فراتر رفت. شاخص هم وزن نیز 141 واحد مثبت ماند و ارزش دادوستدهای روز جاری به 2935 میلیاردتومان رسید.
امروز گروه خودرو و انبوه سازی نیز با فشار فروش همراه بود. در در گروه انبوه سازی نیز با لمس سطح مقاومتی هارمونیک شاهد افت قیمت در اکثر نمادها بودیم.
در فلزی ها ذوب با صف خرید جهت برگزاری کنفرانس متوقف شد. فولاد با خبر افزایش سرمایه جذاب مورد توجه بود و در نزدیکی سقف مجاز داد و ستد می شد ولی نهایتا از سقف مجاز قیمتی فاصله گرفت. فباهنر و هرمز پس از بازگشایی بیش از 6 درصد رشد داشتند ، فملی با توجه به وضعیت فروش محصولات در بورس کالا و البته تعادل قیمت جهانی مس امروز نیز با رشد بیش از 2 درصدی روبرو بود ولی نهایتا به محدوده های منفی رسید، فاسمین و فنوال صف خرید داشته و ارفع، کاوه، فسرب، فولای و کیمیا افت قیمتی را ثبت نموده اند. فجر و فنورد نیز همچنان در سقف قیمتی داد و ستد شدند.
در دیگر گروه ها صف شپنا عرضه شد، کنور به صف فروش رسید و در پایان معاملات امروز نماد فارس جهت برگزاری جلسه هیات مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgyt9w.ak9w74prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین