تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
جالب است ۰
در آخرین هفته شهریور ماه؛

رکورد شکنی شاخص بورس ادامه دارد + جدول

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین هفته شهریور ماه با رشد ۲۲۷۶ واحدی در پنج روز کاری به کانال ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی رسید.
رکورد شکنی شاخص بورس ادامه دارد + جدول
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، بازار سهام در آستانه تعطیلات تقویمی هفته گذشته در حالی همچنان شاهد معاملاتی پرحجم و گردش نقدینگی مناسب در بازار سهام بود که در اغلب نمادهای معاملاتی فرصت جمع‌آوری سهام برای حقیقی‌ها فراهم شد.

هرچند نماگرهای منتخب بورس تهران در آخرین روز کاری قرمزپوش به تعطیلات رفتند اما با سبزپوش ماندن شاخص کل هموزن نوید بازاری صعودی را در نخستین روز هفته معاملاتی آینده داد، بازاری که با وجود عرضه‌های مداوم حقوقی‌ها اما همچنان میزبان نقدینگی‌های جدید برای جمع‌آوری سهم‌های ارزنده است.

در این میان شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در بیست و چهارمین روز شهریور ماه با روند مثبت 4208 واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در کانال 159 هزار و 89 واحدی متوقف شد که که این رقم بیشترین میزان رشد طی هفته گذشته بوده است.

به علاوه در بیست و پنجمین روز از شهریور با اُفت 2408 واحدی به پله 155 هزار و 710 واحدی صعود کرد

این در حالی است که در روز دوشنبه، بیست و ششمین روز شهریور ماه شاخص با رشد 2361 واحدی به ارتفاع 158 هزار و 72 واحدی اوج گرفت.

شاخص بورس در بیست و هفتمین روز شهریور ماه با روند نزولی 734 واحد به پله 157 هزار و 337 واحدی رسید و در نهایت در روز چهارشنبه نیز به علت تعطیلی معامله‌ای در بازار بورس انجام نشد.

بر این اساس روند صعودی شاخص و توقف در نیمه کانال 157 هزار واحدی در هفته گذشته حاکی از رشد تک سهم‌های گروه خودرویی، بانکی، کامپیوتری، نفتی در تالار بورس بوده است.
 

https://sarmayegozarionline.ir/vdca6ene.49ne615kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین