کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل بیمه مرکزی:

بخشی از مسئولیت حاکمیتی بیمه به بخش خصوصی واگذار می‌شود

28 شهريور 1397 ساعت 16:10

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: قرار است بر اساس برنامه توسعه ششم بخش‌هایی از مسئولیت‌های حاکمیتی را به بدنه خصوصی صنعت بیمه واگذار کنیم.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: تقویت بخش خصوصی از برنامه‌های جدی بیمه مرکزی است و بر اساس برنامه توسعه ششم قرار است بخش‌هایی از مسئولیت‌های حاکمیتی را به بدنه خصوصی صنعت بیمه واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه باید نیرو‌های جوان و آینده دار را باور کنیم تا صنعت بیمه به رشد و بالندگی مورد انتظار برسد، افزود: حفظ اعتبار و ارزش برند شرکت‌های بیمه در گروی افزایش سطح توانگری است. نقدینگی در صنعت بیمه اهمیت ویژه‌ای دارد و اگر دارایی‌های شرکت‌های بیمه‌ای به نقدینگی مبدل و به گونه‌ای سرمایه گذاری شود که خاصیت نقدشوندگی داشته باشند، در این صورت اطمینان داشته باشید که این صنعت به میزان کافی سودآوری خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی یادآور شد: سرمایه‌ها و نقدینگی صنعت بیمه باید در همین صنعت سرمایه گذاری شود و من اعتقاد دارم بخش اعظمی از ظرفیت‌های صنعت بیمه باید فعال شود.

سلیمانی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه‌ای عملا نقش چتر حمایتی را در جامعه ایفا می‌کنند، گفت: افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه یک ضرورت جدی است؛ مسائل صنعت بیمه باید با تعامل نهاد ناظر، مدیران ارشد و سهامداران حل و فصل شود تا جریان توسعه‌ای روان‌تر شود.

رئیس شورای عالی بیمه تصریح کرد: با هدف گیری صحیح، استراتژی دقیق، تقویت زیرساخت و همچنین استفاده از نیرو‌های مجرب و متخصص، رسیدن به رده‌های بالای فهرست شرکت‌های برتر کشور دور از دسترس نخواهد بود.


کد مطلب: 33299

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/33299/بخشی-مسئولیت-حاکمیتی-بیمه-بخش-خصوصی-واگذار-می-شود

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir