تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶
جالب است ۰
خورشیدی گفت: سرمایه‌گذاران جوان باید در هر شرایطی تجربه مناسبی به دست آورند و اندوخته‌های خود را در تمام زمینه‌ها افزایش دهند.
کسب و کار موفق در دوران رکود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،غلامحسین خورشیدی کارشناس اقتصاد  با اشاره به راهکارهایی برای تجارت در شرایط کنونی اظهار کرد: اساسا تاجر شدن یک امر دفعی نیست که شخص بخواهد تصمیم بگیرد و موفق شود. بخش عمده‌ای از موفق شدن در تجارت تجربی است و ابتدا شخص باید شناخت دقیقی نسبت به تجارت خود به دست آورد و از تجربه تاجران ورشکسته و موفق استفاده کند.

خورشیدی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی تجارت سخت است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران جوان باید در هر شرایطی تجربه مناسبی به دست آورند و اندوخته‌های خود را در زمینه‌های علمی و فنی افزایش دهند.

وی در ادامه گفت: سرمایه‌گذاران جوان باید در سطح بین الملل قوانین بازار، رقبا و محیط مشتریان را خوب شناسایی کنند.

این کارشناس اقتصاد با بیان اینکه زمانی که اسم تجارت به میان می‌آید، تجارت با خارج از کشور مد نظر است، گفت: در بازار جهانی حرف اول را فقط خود کالا نمی‌زند، بلکه نحوه عرضه کالا به بازار جهانی، بسته بندی، تبلیغ و تعامل با محیط مصرف‌کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است و فرد باید بتواند کالای خود را شاخص کند تا بتوانند یک تجارت خوب ارائه دهد.

خورشیدی افزود: در شرایط کنونی، در صحنه بین الملل برای ما الزامات خاصی به وجود آورده‌اند و ورودمان به بازارها را دچار مشکلات خاصی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما چه بخشی را برای سرمایه‌گذاری در تجارت پیشنهاد می‌کنید، اذعان کرد: با توجه به آنکه کالاهای کشاورزی دارای ثبات بسیار خوب و تنش‌های سیاسی کمتری هستند پیشنهاد می‌شود سرمایه‌گذاران جوان وارد این‌گونه بازارهای با ثبات شوند.

خورشیدی گفت: برای رونق بیشتر بهتر است کالاها را با بسته‌بندی مناسب به کشورهای دیگر صادر کنیم، چرا که امروزه تاجران ما محصولات کشاورزی را خوب ارائه نمی‌کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdox0s.yt0sx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین