تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱
جالب است ۰
- تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که تیترهای مربوط به مسائل تجارت بین الملل مهمترین رویدادهای اقتصادی طی روزهای آینده به شمار می رود.
۵ رویداد مهم اقتصادی جهان در هفته جاری
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، ادامه تنش در روابط تجاری آمریکا و شرکای بزرگ اقتصادی اش می تواند یکی از جذاب ترین و مهمترین رویدادهای اقتصادی به شمار رود.بر اساس این گزارش تشدید تنش های تجاری می تواند تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی جهان و وضعیت سود و درآمد شرکت های بزرگ داشته باشد.

آمریکا و مکزیک قصد دارند طی روزهای آینده مذاکرات مهم تجاری را در خصوص پیمان نفتا آغاز کنند. دونالد ترامپ با انتشار توئیتی اعلام کرده است که دو کشور در آستانه دستیابی به یک توافق مهم تجاری هستند.از سوی دیگر منابع آگاه آمریکایی و اروپایی تایید کرده اند که واشنگتن مقام های اروپایی را تحت فشار قرار داده است تا روند مذاکرات تجاری را تسریع کنند.

دومین رویداد مهم هفته آتی انتشار آمارهای تورم آمریکا است. وزارت بازرگانی آمریکا قرار است تورم ماه جولای را در روز پنجشنبه اعلام کند.پیش بینی می شود نرخ تورم آمریکا طی ماه گذشته به 0.2 درصد رسیده است.

سومین رویداد مهم هفته جاری اعلام دومین برآورد از تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماه دوم امسال است. وزارت بازرگانی آمریکا قرار است این آمارها را روز چهارشنبه منتشر کند. پیش بینی می شود رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در این مدت به 4 درصد رسیده باشد.

چهارمین رویداد برتر و مهم هفته، اعلام آمارهای تورم منطقه یورو است. این آمارها قرار است روز جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود نرخ تورم منطقه یورو در ماه گذشته به 2.1 درصد برسد.

پنجمین رویداد مهم روزهای آینده نیز انتشار شاخص مدیران خرید چین در ماه اوت است. این آمارها قرار است جمعه منتشر شود و پیش بینی ها نشان می دهد این شاخص طی ماه اوت به 51 واحد کاهش یافته است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgty9w.ak9qz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما