تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
جالب است ۰
مشاور توسعه استاندار هرمزگان و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استانداری این استان از اعلام آمادگی یک سرمایه گذار عمانی برای سرمایه گذاری شش تا هشت میلیارد دلاری در این استان در صورت فراهم بودن تسهیلات و امکانات مناسب خبر داد.
به گزارش سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از ایرنا، 'رضا مدرس' در نشست سلطان عمر ( sultan Amur al-hajri ) سرمایه گذار عمانی و مدیرعامل شرکت الفنار الذهبی با استاندار هرمزگان اظهار داشت: این سرمایه گذار قصد دارد در زمینه فرآوری LNG و ایجاد یک مجموعه هیدروکربنی و در حوزه نفت و گاز در استان هرمزگان سرمایه گذاری کند.

وی افزود: برای سرمایه گذاری دو شهرستان جاسک و قشم به این سرمایه گذار پیشنهاد شد که با توجه موقعیت شهرستان جاسک و نزدیکی به کشور عمان و همچنین ظرفیت های نفت و گاز، شهر جاسک برای این سرمایه گذار از جذابیت بیشتری برخوردار است.

مدرس تصریح کرد: درخواست سرمایه گذار برای اجرای پروژه مجتمع فرآوری ال ان جی، تامین و انتقال گاز به محل اجرای پروژه است که موافقت اصولی این کار باید حداکثر تا پایان سال 2014 به سرمایه گذار ابلاغ شود.

مشاور توسعه استاندار هرمزگان به درخواست دیگر این سرمایه گذار مبنی بر ایجاد خط پروازی میان مسقط عمان و بندرعباس و جاسک اشاره کرد و گفت: در تفاهمات قبلی استاندار و استاندار مسندم عمان برقراری این خط پروازی مورد موافقت قرار گرفته و هواپیمایی کشوری نیز با کلیات این طرح موافق است.

استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن اعلام حمایت از حضور سرمایه گذاران خارجی در استان گفت: توسعه سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است و ما از حضور سرمایه گذاران خارجی در هرمزگان استقبال می کنیم.

'جاسم جادری' بیان داشت: استان هرمزگان یکی از قطب های بزرگ تجارت و اقتصاد ایران است و در این استان ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد.

در ادامه این دیدار سرمایه گذار عمانی و مدیرعامل شرکت الفنار الذهبی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با استاندار هرمزگان، اظهار داشت: ما علاقه مند هستیم تا ارتباطات تجاری عمان با استان هرمزگان بیشتر شود و شرکت های عمانی بیشتری در این استان کار تجارت و سرمایه گذاری را انجام دهند.

'سلطان عمر ' برقراری ارتباط هوایی را در این زمینه بسیار موثر دانست و خواستار تسریع در ایجاد خط پروازی میان بندرعباس و مسقط عمان شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd6.0xyyt0922a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین