تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
جالب است ۰
کلیه پارامترهای مالی که در طرح های ذیل آورده شده جنبه پیشنهادی داشته و با میزان سرمایه گذاری کمتر و بیشتری نیز می تواند قابل اجرا باشد.
ایده تولید اسنک
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،اسنک‌ها، میان‌وعده‌هایی هستند که به طور موقت گرسنگی را برطرف می‌سازند و انرژی مختصری نیز برای انجام کار فراهم می‌کنند.
کودکان از مصرف انواع اسنک‌ها لذت می‌برند، تنوع طعم این محصولات برایشان دوست داشتنی است ولی نمی‌دانند که با خوردن اسنک‌ها خود را از تغذیه‌ای سالم محروم می‌کنند.
معمولاً اسنک‌ها را طوری تهیه می‌کنند که نسبت به غذاهای طبیعی، مدت زمان نگهداری آن‌ها طولانی‌تر بوده و زود فاسد نشوند. بنابراین اغلب، موادنگه‌دارنده، شیرین کننده و دیگر مواد افزودنی دلخواه همچون شکلات، بادام زمینی و انواع اسانس‌ها را به آن‌ها اضافه می‌کنند.
در طبقه بندی غذاها، غذاهایی که تحت نام اسنک تهیه می‌شوند در قسمتغذاهای فاقد مواد مغذی ”junk food” قرار می‌گیرند. این نوع غذاها ارزش غذایی نداشته و در تغذیه و سلامتی افراد هم، نقشی ایفا نمی‌کنند.
غذاهای اسنکی بسیار بیشتر از غذاهای مغذی مثل میوه، سبزیجات، گوشت و لبنیات تبلیغ می‌شوند و اغلب تبلیغات تلویزیونی برای خرید انواع اسنک‌ها طراحی شده است.
با افزایش نگرانی‌ها در خصوص تغذیه، رژیم غذایی، کنترل وزن و سلامتی، برخی افراد سعی می‌کنند تا غذاهای سالم‌تری (همچون مغز انواع میوه، سبزیجات، کیک‌های برنجی و یا حبوبات) مصرف کنند.پفک، چیپس و پاپ کورن از معروف‌ترین اسنک‌ها هستند.

موارد کاربرد و وضعیت بازار و مشتریان:با توجه به اینکه این محصول تولید زیادی ندارد و محصولی جدید و مطابق با تکنولو ژی روز دنیا بوده و با توجه به اینکه سیاست های دولت در حمایت از صادرات کالاهای غیر نفتی استوار است لذا پیش بینی میشود در خصوص تولید از محصولاتی که مواد اولیه آنها از داخل تامین شده حمایت های مالی( تسهیلات ، مالیات ، عوارض و....) و بازرگانی ( معافیت های گمرکی و ....) را شامل گردد.

 

نفر

  25

اشتغال زایی (نفر) :  

مترمربع

3500

متراژ زمین :   مترمربع

1200

متراژ سالن تولید :  

میلیون ریال

20000

میزان سرمایه گذاری ثابت :    
 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.y9xrak9nypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین