تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
جالب است ۰
شاخص بورس تهران با رشد ۱۳.۹ درصدی بیشترین بازدهی هفتگی را در مقایسه با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی به خود اختصاص داد.
بورس تهران بر بام دنیا ایستاد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حجم معاملات بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت 9391میلیون سهم و ارزش آن 25461 میلیارد ریال بوده است که حجم و ارزش معاملات به ترتیب 49 درصد و 125 درصد افزایش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات این هفته به عدد 4736212 میلیارد ریال رسید که 14 درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

همچنین صنعت فلزات اساسی در هفته گذشته بیشترین ارزش معاملات را با 24 درصد و بیشترین حجم معاملات را با 19 درصد به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که در یک ماه گذشته صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با بازدهی 27.3 درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت محصولات چوبی با افت 13.5 درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات هفته گذشته به عدد 123951 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته 15151 واحد افزایش داشته است.

این در شرایطی است که از ابتدای امسال تا کنون شاخص کل بورس با 28.7 درصد افزایش و شاخص کل هموزن با 9.6 درصد رشد عدد 18937 واحد را تجربه کرده اند.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس تهران با رشد 13.9 درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس نزدک با افت 2.8 درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjame8.uqeiyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما