تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
جالب است ۰
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت به ساماندهی نظام بانکی نیاز دارد

بانک‌ها توان جذب نقدینگی بازار را ندارند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: خودروسازان با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، حجم بالای نقدینگی و عدم توان بانک‌ها در جذب این نقدینگی قطعا در آینده با چالش‌های جدی برای تولید مواجه می‌شوند.
دولت به ساماندهی نظام بانکی نیاز دارد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، رامین نورقلی پور در خصوص بدهی خودروسازان به بانک‌ها، اظهار داشت: باتوجه به اینکه برای تولید در کشور یکی از تامین کننده‌های اصلی منابع مالی بانک‌ها هستند، یکی از عمده مطالباتی که از دولت داشته و داریم این است که بتواند نظام بانکی را ساماندهی کند تا تولیدکننده‌ها با مشکل مواجه نشود.

بدهی های بانکی  یکی از مسائل و مشکلات تولیدکنندگان است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاملا می‌دانیم تولیدکنندگان کشور مخصوصا خودروسازان با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: یکی از مسائل و مشکلات تولیدکنندگان بدهی های بانکی آنها است که رقم بالایی دارند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا باتوجه به وضعیت فعلی کشور، تورمی که وجود دارد و چالشی که در نظام بانکی کشور در حال حاضر در ارتباط با جذب سرمایه و نقدیگی داریم بانک‌ها در تامین منابع مالی تولیدکنندگان مشکل پیدا می‌کنند، ادامه داد: میزان نقدینگی در کشور فوق العاده بالا است و همین مسئله یکی از دلایل مهم تورم محسوب می‌شود.

سایه سنگین نوسانات ارزی و چالش های بانکی بر  سر صنعت خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه خودروسازان با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، حجم بالای نقدینگی و عدم توان  بانک‌ها در جذب این نقدینگی قطعا در آینده با چالش‌های جدی برای تولید مواجه می‌شوند، خاطرنشان کرد: بار بخش بزرگی از عدم توان بانک‌ها در جذب سرمایه مردم و نقدینگی موجود بر دوش خودروسازان است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcewp8w.jh8n7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین