تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
جالب است ۰
در آغاز هفته‌ای پر از اطلاعات مهم مالی؛

سهام آسیایی در انتظار نتایج اجلاس بانک‌های مرکزی افت کرد

در آغاز هفته پرکاری که مملو از اجلاس بانک‌های مرکزی جهان، اعلام درآمد شرکت‌ها و به‌روز رسانی میزان تورم و اشتغال آمریکا است، سهام آسیایی افت کردند، اما ارزهای مهم تغییر چندانی نداشتند.
سهام آسیایی در انتظار نتایج اجلاس بانک‌های مرکزی افت کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،روز دوشنبه، در آغاز هفته پرکاری که مملو از اجلاس بانک‌های مرکزی جهان، اعلام درآمد شرکت‌ها و به‌روز رسانی میزان تورم و اشتغال آمریکا است، سهام آسیایی افت کردند، اما ارزهای مهم در محدوده قیمت‌های همیشگی خود تبادل شدند.

سهام تکنولوژی و انرژی منجر به افت 0.7 درصدی نیکی ژاپن شدند. سهام تکنولوژی در کاهش 0.2 درصدی سهام کره‌جنوبی هم نقش داشتند.

گسترده‌ترین شااخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن، 0.5 درصد پایین آمد.

شاخص غول‌های تکنولوژی چین، سی‌اس‌آی300 هم 0.3 درصد افت کرد.

این هفته بیش از 140 شرکت تحت شاخص اس‌اندپی500، درآمدهای رب سالانه خود را اعلام می‌کنند، که این شامل شرکت اپل هم می‌باشد.

روز سه‌شنبه و چهارشنبه، اجلاس فدرال‌رزرو آمریکا برگزار می‌شود و انتظار می‌رود درحالی‌که چشم‌انداز خود برای افزایش تدریجی نرخ بهره را تایید می‌کند، در این جلسه تغییری در نرخ خود ندهد.

بازارها کاملا منتظر یک افزایش نرخ بهره دیگر در ماه سپتامبر و یک اقدام دیگر در آخر سال هستند.

جلسه سیاست‌گذاری بانک ژاپن هم سه‌شنبه به پایان می‌رسد و تصمیمات این بانک درباره اوراق قرضه و سود آنها، تاثیر مهمی بر بازار خواهد گذاشت.

تنها احتمال چنین تغییری باعث شد که نرخ ین در هفته گذشته بالاتر بیاید و دلار از قله 113.18 ین خود به نرخ 111.13 ین افت کند.

در برابر سبدی از ارزهای مهم جهان، دلار در نرخ 94.733 واحد، تبادل شد. دلار اخیرا بارها تلاش کرد از نرخ مقاومت 95.652 واحد عبور کند، که موفق نشد.

منطقه یوروهم مشکلات مخصوص به خود را دارد؛ بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که نرخ بهره خود را تا نیمه دوم سال آینده بالا نمی‌برد.

روز دوشنبه، یورو بدون تغییر و در نرخ 1.1654 دلار ثابت ماند. یورو بین نرخ حمایت 1.1570 و نرخ مقاومت 1.1750، باقی مانده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdzk0x.yt0kx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین