تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
جالب است ۰
مدیر بهزیستی استان تهران گفت: برای اشتغال مددجویان بهزیستی ۲۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله به آنها پرداخت می‌شود.
پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان بهزیستی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،داریوش بیات‌نژاد در مراسم اختتامیه نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران، افزود: این نمایشگاه با همکاری شهرداری تهران (معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری) و مدیریت برج میلاد از 28 تیر تا اول مرداد ماه برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های مددجویان اعم از معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا شهروندان تهرانی آشنائیت بیشتری را نسبت به توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی استان تهران داشته باشند.

بیات‌نژاد گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری مزین به تولید ملی و حمایت از کالای ایران، عنوان شده است و بهزیستی برنامه‌های متعددی را برای حمایت از تولیدات مددجویان پیش‌بینی کرده است، بنا داریم نمایشگاه‌های دائمی را در سطح تهرانی برپا کنیم که البته در این بخش نیازمند مساعدت و همکاری سایر بخش‌ها از جمله مجمع امور صنفی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین شهرداری تهران هستیم.

وی افزود: در بخش اشتغال نیز دولت تدبیر و امید برنامه‌های بسیار مناسبی را اجرا کرده است و در واقع محدودیتی برای ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال نداریم. ضمن این که هم اکنون تا سقف 20 میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش استان تهران با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سازمان بهزیستی، میزان اشتغال مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولان و معتادان بهبود یافته افزایش یابد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg3t9x.ak9nz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما