تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸
جالب است ۰
با افزایش تنش‌ها تجاری بین چین و آمریکا، دلار در معاملات جهانی به بالاترین سطح شش ماه خود رسید.
دلار در معاملات جهانی رکورد زد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،هر دلار در معاملات امروز به بالای 112 ین رسید. شاخص دلار نیز که نرخ برابری دلار در مقابل سایر ارزهای مهم جهانی را اندازه می گیرد با شتابی قابل توجه در سطح 94.750 واحد قرار گرفت.

نگرانی ها از پیامدهای جنگ تعرفه ها بر اقتصاد چین، یوان را متزلزل کرده و هر دلار به بالای 6.70 یوان رسیده است. تحلیل گران بانک "جی پی مورگان" در یادداشتی نوشتند: آمارهای تولیدات صنعتی و خرده فروشی آمریکا که تا فردا منتشر خواهند شد در کنار آمارهای رشد اقتصاد چین این اطمینان را به همه خواهد داد که اقتصاد جهانی در چه وضعیتی قرار دارد.

دیدار امروز ترامپ و پوتین در شهر هلسینکی- پایتخت فنلاند و نشست جروم پاول- رئیس بانک مرکزی آمریکا- با نمایندگان کنگره این کشور از رویدادهای مهم ارزی این هفته خواهند بود. اقتصاد آمریکا در حال حاضر دومین دوره رشد متوالی خود را تجربه می کند.

یورو نیز به پایین ترین نرخ برابری خود در 9 روز گذشته در برابر دلار رسیده است و پوند تا سطح 1.310 دلار نیز رسیده است. میزان پیشرفت مذاکرات بریگزیت و انتشار آمار تورم منطقه یورو که این هفته خواهد بود، می توانند باعث تشدید کاهش ارزش این دو ارز در برابر دلار شوند.

در بین ارز کشورهای نوظهور نیز هر دلار به 68.5313 روپیه هند، 1.3448 دلار استرالیا، 1.3140 دلار کانادا و 4.8439 لیر ترکیه رسیده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfy0d0.w6djeagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما