تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
جالب است ۰
در پایان دادوستدهای امروز شاخص کل تحت تاثیر معاملات منفی نمادهای فولاد، کگل، کچاد، پارسان، فملی و وغدیر با افت ۵۸۸ واحدی در ارتفاع ۱۰۸.۹ هزار واحدی آرام گرفت که در این بین نماد تازه وارد پارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ایجاد کرد.
کاهش ۵۸۸ واحدی شاخص در جریان معاملات امروز
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در جریان معاملات امروز جو کلی گروه فلزات، معدنی و پترو پالایشی منفی بود در طرف مقابل گروه خودرو، سیمانی و ساختمانی عمدتا رشد قیمتی تجربه کردند.

طی دادوستدهای امروز نماد سقاین نیز پس از برگزاری مجمع  فوق العاده تصویب افزایش سرمایه 464% از محل ( 376% مطالبات و آورده نقدی) و 88% سود انباشته، با رشد 5 درصدی و صف خرید مورد بازگشایی قرار گرفت.
از سویی دیگر در گروه ساختمانی نمادهای ثاباد و ثپردیس صف خرید و ثتران در حاشیه 4 درصد مثبت قرار داشت، مابقی نیز عمدتا متعادل مثبت بودند.
در گروه خودرو نماد خزامیا پس از برگزاری مجمع که هیچگونه سودی به دلیل زیانده بودن تقسیم نکرد، با رشد 5.9 درصدی بازگشایی شد. از طرفی خساپا نیز با رشد 4.9 درصدی صف خرید تشکیل داده بود. خموتور نیز رشد 5.11 درصدی را به ثبت رسانید. همینطور نمادهای ختوقا، خرینگ و خلنت با رشد مثبت کامل صف خرید تشکیل داده بودند. سایر گروه های بازار نیز عمدتا جو متعادل منفی را پشت سر گذاشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjy8e8.uqex8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین