تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
جالب است ۰
عملکرد ارزی برخی از پول های جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی در برابر دلار آمریکا مشخص شد و ریال ایران ۳۲ درصد کاهش پیدا کرد و در منطقه آمریکا، پزو آرژانتین ۶۴ درصد پایین آمد.
ارزش ریال ۳۲ درصد کاهش یافت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سال گذشته میلادی برخی از ارزهای جهانی در برابر دلار آمریکا عملکرد مثبت و منفی داشتند که در این میان برخی از پول های ملی از قبیل پول مالزی در برابر دلار آمریکا 6 درصد تقویت شد؛ ضمن اینکه یورو هم در برابر دلار 3 درصد بالا آمد.

بر اساس این گزارش، ارزش ین ژاپن 3 درصد، پول نیجریه 2.8 درصد، ارز کره جنوبی 2.7 درصد، یوآن 2.3 درصد و دلار کانادا 1.6 درصد در برابر دلار آمریکا جهش نشان می دهد.

از طرفی هم برخی از ارزها در سال 2017 میلادی با روند نزولی در برابر دلار آمریکا روبرو شدند. ارزش دلار استرالیا در برابر پول آمریکا 2.3 درصد پایین آمد. همچنین روبل روسیه با 4 درصد روند نزولی روبرو شد.

پول مکزیک، هند و اندونزی هر کدام به ترتیب با 5 درصد، 7 درصد و 7 درصد کاهش در برابر دلار آمریکا به کار خود در سال 2017 میلادی پایان دادند. در منطقه آسیا ارزش پول ایران با 32 درصد کاهش یکی از ضعیف ترین عملکردها را به خود اختصاص داد و در قاره آمریکا، پول آرژانتین با 64 درصد سقوط ارزش در برابر دلار آمریکا یکی از بدترین عملکردهای ارزی را در این منطقه به خود اختصاص داد.

بر پایه این گزارش ارزش پول پاکستان، برزیل و ترکیه هر کدام به ترتیب 14 درصد، 18 درصد و 26 درصد کاهش در مقابل دلار آمریکا روبرو شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbzgb5.rhba9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما