تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
جالب است ۰
دیدار سفیر آلمان در ایران با هیات رییسه اتاق تهران صورت گرفت

تاکید دوجانبه بر افزایش همکاری‌های اقتصادی

صبح دوشنبه ۱ تیر میکاییل بارون انگرن- اشتنبرگ، سفیر آلمان در تهران به اتفاق رایزن بازرگانی این سفارتخانه، در اتاق تهران حضور یافتند تا علاوه بر دیدار با هیات رییسه جدید اتاق تهران، درباره راهکارهای افزایش مبادلات تجاری و نیز سرمایه‌گذاری‌های مشترک گفت‌وگو کنند.
تاکید دوجانبه بر افزایش همکاری‌های اقتصادی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، این چهارمین بار است که بارون انگرن- اشتنبرگ به اتاق تهران می‌آید و با هیات رئیسه اتاق تهران پای میز مذاکره می‌نشیند. او در این نشست از تمایل شرکت‌های آلمانی برای سرمایه‌گذاری مستقیم در ایران سخن گفت و این نکته را مورد تاکید قرار داد که در آلمان اراده خوبی برای برقراری ارتباطات تجاری بیشتر با ایران وجود دارد. دو طرف با ابراز امیدواری به رفع موانع جاری بر سر راه توسعه تجارت میان ایران و آلمان در آینده نزدیک، خواستار برقراری ارتباطات نزدیک‌تر بین تجار و کارآفرینان دو کشور برای فراهم آمدن شرایط مناسب همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری مشترک شدند.


مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران نیز با اشاره به روابط عمیق فعالان اقتصادی ایران و آلمان، ابراز امیدواری کرد که با رفع تحریم‌ها، افزایش تبادل هیات‌های تجاری و برگزاری نمایشگاه‌ها، توانمندی‌های دو کشور بیش از پیش برای طرف مقابل آشکار شود و روابط تجاری ایران و آلمان به سطح قابل‌قبولی افزایش یابد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.n0x2yt0sja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین