تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
جالب است ۰
نماینده اکو بانک ترکیه:

بازار سرمایه یکی از اهداف سرمایه گذاران خارجی

سهامداران تیزهوش باشند
P/E پایین شرکت ها در بازار سرمایه موقعیت وسوسه کننده ای است تا سرمایه گذاران خارجی را جذب کند. لذا، سهامداران باید تیزهوش باشند و سهام خود را به راحتی از دست ندهند زیرا با حضور سرمایه گذاران خارجی به کشور و واریز سرمایه های کلان، سهام آنها از دستشان خارج خواهد شد.
بازار سرمایه یکی از اهداف سرمایه گذاران خارجی
هم اکنون قیمت ها در بازار سرمایه ما پایین ترین قیمت های ممکن نسبت به کشورهای اطراف است و این موقعیتی جدید برای سرمایه گذاری خارجی محسوب می شود که با استفاده از  P/E پایین شرکت ها، وارد شود و در بورس سرمایه گذاری کند.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از سنا ، محمد صادق آجرلو، نماینده بانک اکو ترکیه در خصوص روند سرمایه گذاری خارجی در ایران اظهار داشت: به طور مشخص بعد از توافق سوئیس دید سرمایه گذاران خارجی به کشور تغییر کرده است و بازار سرمایه ما یکی از اهداف سرمایه گذاری آنها خواهد بود.

وی در این خصوص بیان داشت: P/E پایین شرکت ها در بازار سرمایه موقعیت وسوسه کننده ای است تا سرمایه گذاران خارجی را جذب کند لذا، سهامداران باید تیزهوش باشند و سهام خود را به راحتی از دست ندهند زیرا با حضور سرمایه گذاران خارجی به کشور و واریز سرمایه های کلان، سهام آنها از دستشان خارج خواهد شد.

آجرلو در خصوص هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی خاطر نشان ساخت: دوره ها بسیار تأثیرگذار بود اما به نظر می رسد اگر شرکت کنندگان در این دوره هر کدام از تجربیات خود صحبت کنند و روند اجرایی شدن ابزارهای معاملاتی اسلامی را در کشورهای خود بازگو کنند می توان از این تجربیات استفاده بهینه برد.

وی افزود: در این دوره متوجه شدیم که کمیته فقهی سازمان بورس نقش بسیار حساسی را در بازار سرمایه کشور ایفا می کند و به نظر می رسد ایجاد ارتباط با این کمیته و استفاده از علم و دانش آن برای ترکیه مفید باشد لذا صحبت های لازم انجام شد که اکو بانک ترکیه ارتباطات بیشتری با کمیته فقهی سازمان بورس برقرار کند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.5b5urhbffiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین