تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
جالب است ۰
فرصت بسیار مغتنمی در دوره های بازار سرمایه اسلامی برای سرمایه گذاران خارجی فراهم می شود تا از نزدیک با روند بازار سرمایه ایران آشنا شوند.
برگزاری دوره های بازار سرمایه اسلامی فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاران خارجی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،، ریموند پلاخ، نماینده کارگزاری Interactive Brockers در خصوص هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی اظهار داشت: من برای نخستین بار در این دوره ها شرکت کردم و بسیار خرسندم که از نزدیک با بازار سرمایه ایران و روند سرمایه گذاری دراین کشور و همچنین بازارهای مبتنی بر شریعت و ابزارهای معاملاتی آن آشنا شدم.

وی در ادامه افزود: اینکه سرمایه گذاران خارجی با شرکت در این دوره ها با شرکت ها و فرصت های سرمایه گذاری ایران آشنا می شوند، فرصت مغتنمی برای هر دو طرف خواهد بود.

پلاخ در خصوص بازارهای مبتنی بر شریعت افزود: ابزارهای معاملاتی بسیار جالبی که مبتنی بر شریعت بوده اند در این دوره معرفی شد به خصوص درمورد فروش استقراضی صحبت های مفیدی انجام شد و از تجربیات ایران در این زمینه مطلع شدیم.

نماینده کارگزاری  Interactive Brockers در خصوص صنایع ایران که مورد علاقه آلمان برای سرمایه گذاری خواهد بود، خاطر نشان کرد: صنایع پتروشیمی و گاز و پترولیوم و کالاهای اساسی از جمله صنایع مورد مطلوب آلمان برای سرمایه گذاری در ایران است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت خوب بهترین بهره را ببریم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.zarct1apzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین