تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
جالب است ۰
با شعار دریچه ای به سوی پیشرفت و عدالت برگزار می شود:

هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی در دومین هفته اردیبهشت ماه

هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی در روز ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۹ صبح طی مراسم افتتاحیه ای در سالن کوه نور، هتل پارسیان اوین فعالیت خود را آغاز می کند.
هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی در دومین هفته اردیبهشت ماه
هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی با شعار"دریچه ای به سوی پیشرفت و عدالت" در تاریخ 14 الی 16 اردیبهشت ماه در هتل پارسیان اوین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، هفتمین دوره بازارهای سرمایه اسلامی در روز 14 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 9 صبح طی مراسم افتتاحیه ای در سالن کوه نور، هتل پارسیان اوین فعالیت خود را آغاز می کند.

بر اساس این گزارش، این دوره از همایش که با شعار دریچه ای به سوی پیشرفت و عدالت برگزار می شود میزبان مهمانان متعددی از کشورهای اسلامی است.

در مراسم افتتاحیه این دوره، محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، علی سعیدی و محمدرضا عربی اعضای هیأت مدیره، محمد جواد گوهری از دانشگاه آکسفورد و سید عباس موسویان، دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار به سخنرانی می پردازند.

25 نفر از شرکت کنندگان این دوره مهمان های خارجی از کشورهای اندونزی، آلمان، ترکیه، پاکستان، هندوستان، عمان، آذربایجان، سودان، تاجیکستان و سوریه و 15 نفر از مهمانان این دوره از نهادهای مالی فعال در ایران هستند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.gb5urhbfsiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین