تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
معاون توسعه بازار فرابورس ایران:

دو شرکت دیگر به بازار دوم فرابورس ایران اضافه شد

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال و شرکت بیمه کوثر با ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه در فهرست نرخ‌های بازار دوم قرار گرفتند که البته بیمه کوثر از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ارتقاء یافته است.
دو شرکت دیگر به بازار دوم فرابورس ایران اضافه شد
معاون توسعه بازار فرابورس ایران از درج 2 شرکت جدید در بازار دوم فرابورس ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از فرابورس ایران، سید مهدی علم‌الهدی در خصوص درج شرکت‌های جدید در بازارهای فرابورس اظهار داشت: در روزهای اخیر نماد یک پتروشیمی و یک شرکت بیمه در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

معاون توسعه بازار فرابورس ایران افزود: شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با سرمایه 500 میلیارد ریال و شرکت بیمه کوثر با 1 هزار و 400 میلیارد ریال سرمایه در فهرست نرخ‌های بازار دوم قرار گرفتند که البته بیمه کوثر از بازار پایه به بازار دوم فرابورس ارتقاء یافته است.

علم‌الهدی گفت: پتروشیمی بوعلی سینا که در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد، وابسته به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بوده و در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) واقع شده است و بیمه کوثر نیز با 31 شعبه و بیش از 700 نمایندگی در سراسر کشور فعالیت دارد.

وی با اشاره به افزایش درخواست پذیرش شرکت‌ها به فرابورس در سال جدید افزود: با درج این دونماد، تعداد شرکت‌های درج شده در بازار دوم به عدد 52 رسید.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.uarct1aprbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما