تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
جالب است ۰
در بازار امروز ثبت شد:

خودرویی ها و بانکی ها در صدر

در بازار امروز شاخص کل متاثر از نمادهای ارتباطات سیار، تاپیکو، سرمایه گذاری غدیر، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، ملی مس و مخابرات که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند بیش از ۶۸۴ واحد افت کرد و به عدد ۷۰ هزار و ۱۵۹ رسید.
خودرویی ها و بانکی ها در صدر
در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران، سهامداران بیش از یک میلیارد و 442 میلیون برگه سهم و حق تقدم را دست به دست کردند .

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از سنا، در معاملات امروز بیش از یک میلیارد و 442 میلیون برگه سهم و حق تقدم دست به دست شد که ارزش این مبادلات بیش از 2هزار و 732 میلیارد ریال بود و در 163 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

همچنین در بازار امروز شاخص کل متاثر از نمادهای ارتباطات سیار، تاپیکو، سرمایه گذاری غدیر، هلدینگ نفت و گاز پارسیان، ملی مس و مخابرات که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند بیش از 684 واحد افت کرد و به عدد 70هزار و 159 رسید.

شاخص آزاد شناور نیز 766 واحد پایین آمد. همچنین شاخص بازار اول 465 واحد و شاخص بازار دوم یک هزار و 596 واحد نزول را ثبت کرد.

در بازار امروز، نماد بانک تجارت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ثبت کرد.

در میان گروه های صنعتی نیز، بانک ها،خودرو و فرآورده های نفتی برترین گروه ها بودند.

همچنین امروز شاخص حمل و نقل با بیشترین رشد مواجه شد.

گفتنی است بیشترین افزایش قیمت ها نیز متعلق به نمادهای فولاد آلیاژی ایران،بانک تجارت، لبنیات کالبر، سرمایه گذاری آتیه دماوند، بین المللی محصولات پارس، کشتیرانی و لیزینگ خودرو غدیر بود.

در مقابل، نمادهای باما، ایران ترانسفو، شیشه همدان، پشم شیشه ایران، صنایع جوشکاب یزد، سایپا آذین و صنایع لاستیکی سهند با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سنگین ترین صف های خرید بازار نیز در نمادهای پالایش نفت اصفهان، کشتیرانی، بانک کارآفرین، بین المللی توسعه ساختمان، ایران خودرو، سیمان خوزستان و پتروشیمی شازند تشکیل شد.

این در حالی بود که سهامداران برای خروج از سهام شرکت های آهنگری تراکتورسازی ایران، سیمان دورود، بانک پارسیان، پتروشیمی فناوران، آذرآب، سیمان قائن و سرمایه گذاری توسعه ملی سنگین ترین صف های فروش را تشکیل دادند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات نیز متعلق به نماد بانک تجارت با معامله 317 میلیون سهم به ارزش 328 میلیارد ریال بود.

 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.cd0iw6d00giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین