تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۶
جالب است ۰
پول های جدید به تالار بورس سرازیر شدند

افزایش دو هزار میلیارد تومانی ارزش بازار

امروز بانک صادرات و بانک ملت بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.
افزایش دو هزار میلیارد تومانی ارزش بازار
در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران ارزش روز  بازار با حدود دو هزار میلیارد تومان افزایش به رقم 316 هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،در نتیجه معاملات روز جاری شاخص کل بورس با رشدی 582 واحدی به عدد 70 هزار و 843 رسید. همچنین سهامداران در روز جاری بیش از سه میلیارد و 624 میلیون سهم و حق تقدم را به ارزش هفت هزار و 642 میلیارد ریال در 181 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.

امروز شاخص آزاد شناور نیز یک هزار و 37 واحد بالا رفت. همچنین شاخص های بازار اول در حالی 715 واحد بالا رفت که شاخص بازار دوم افتی 714 واحدی را تجربه کرد.

گفتنی است در بازار روز جاری نماد هلدینگ خلیج فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشت. در مقابل نمادهای پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت، هلدینگ نفت و گاز پارسیان،مپنا، بانک پاسارگاد و تاپیکو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند.

در میان گروه های صنعتی نیز امروز بانک ها، خودرو و فنی مهندسی در صدر صنایع قرار گرفتند. همچنین شاخص های فرآورده های نفتی، فنی مهندسی و حمل و نقل نیز بیشترین رشد را داشتند.

بیشترین رشد قیمت ها نیز متعلق به نمادهای لیزینگ خودرو غدیر، پالایش نفت بندرعباس، بین المللی توسعه ساختمان،نورد الومینیوم،سرمایه گذاری ملی ایران ،پتروشیمی کرمانشاه و سرمایه گذاری البرز بود.

در مقابل نمادهای کمک فنر ایندامین، کویر تایر،ایران ترانسفو،افست،شیشه و گاز،سخت آژند و ژلی اکریل بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در معاملات روز جاری پالیش نفت اصفهان، کشتیرانی، پتروشیمی شیراز، بانک کارآفرین، بانک ملت، پست بانک و سرمایه گذاری البرز بیشترین تقاضای خرید را داشتند. در مقابل نمادهای آهنگری تراکتورسازی ایران،سیمان دورود، کمباین سازی ، ایران ترانسفو،کالسیمین،سیمان قائن و پتروشیمی فناوران سنگین ترین صف های فروش را داشتند.

بانک صادرات و بانک ملت نیز بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.v8wbjh8wz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین