تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
جالب است ۰
رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شورای شهر مشهد:

خرید اوراق مشارکت توسط مردم، ایجاد توسعه اقتصادی در شهر است

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها شورای شهر مشهد گفت: خرید اوراق مشارکت توسط مردم، ایجاد یک نوع مشارکت در توسعه اقتصادی شهر مشهد، است.
خرید اوراق مشارکت توسط مردم، ایجاد توسعه اقتصادی در شهر است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، عبدالکریم جوادی با اشاره به فروش اوراق مشارکت در این شهر، افزود: در دهه 90 فروش اوراق مشارکت ، مشهد را از رکود اقتصادی خود بیرون آورد و شهرداری توانست از این طریق سرمایه های خرد مردم را، در ساختار اجتماعی شهر به کار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با این اقدام مردم توانستند در ساخت و سازهای شهری سهیم شده و از منافع به دست آمده آن استفاده کنند.

جوادی با بیان اینکه در سالهای اخیر با فروش 12 میلیارد تومان اوراق مشارکت، توانستیم در بخش عمرانی پیشرفت های کلانی داشته باشیم، افزود: احداث پل ها، به انجام رسیدن پروژه های عمرانی و گسترش فضای سبز شهری از این منابع بوده و به لحاظ انجام پروژه های زیر ساختی، شهر مشهد در کشور شاخص شده است.

وی خاطر نشان کرد: فروش اوراق مشارکت از طریق شهرداری مشهد، باعث ایجاد کسب و کار در این شهر شده، تا جایی که تمام کلان شهرهای کشور از این موضوع الگوبرداری کردند.

وی گفت: وقتی که مردم بتوانند با سرمایه های خرد خود این گونه در رونق اقتصادی شهرشان گام بردارند، در حقیقت توانسته اند ابزاری باشند برای تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های  شورای شهر مشهد، با اشاره به انتشار 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت در پایان سال جاری، افزود: از آن جایی که مشارکت مردم در این راستا نقش مهمی در توسعه شهر کیفی شهر دارد، لذا برای قدردانی از مشارکت کنندگان مشوق های لازم از قبیل صدور پروانه و عوارضات گوناگون در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه شهر مشهد در سال 2017 قرار است پایتخت معنوی جهان اسلام شمرده شود، گفت: این شهر آبروی کشور و جهان تشیع است و این مهم می طلبد مسئولان، مدیران، نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر در شاخص کردن شهر، گام ای موثر بردارند.

جوادی از تاثیر خرید اوراق مشارکت در ایجاد مکان و فضای مناسب و ارائه خدمات بهتر به زائران علی ابن موسی الرضا(ع) خبر داد و افزود: ساخت سکونتگاه ها، حل مسائل ترافیکی، ساخت اماکن سیاحتی و فضاهای سبز شهری و استقبال از زائران نشانگر همین مشارکت های مردمی است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به آینده ای بهتر که مدنظر ماست باید بکوشیم که ازالگوهای مناسب فاصله نگیریم تا بتوانیم به چشم اندازهای آینده خود برسیم و در پذیرایی از 40 میلیون زائر مشهدی، یک شهر شاخص باشیم، این امر فرهنگ بالای شهر مشهد را نشان می دهد.

 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.39xrak9xnpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین