تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۸
جالب است ۰
معاون اقتصادی شهردار مشهد از توزیع ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری مشهد در هفته پایانی اسفندماه سال جاری خبر داد.
۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری مشهد توزیع می شود
به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد و به نقل از  پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، محمدرضا مزجی با اعلام این خبر افزود: این اوراق با سود 22 درصد و جهت اجرای پروژه خط 3 قطار شهری مشهد در هفته پایانی اسفند ماه منتشر می شود.

وی ثمره این اقدام پربرکت را، آسایش و آرامش زائران و مجاوران مشهد الرضا دانست و با تأکید بر اهمیت نقش بانوان در حوزه فعالیت های اقتصادی گفت: با توجه به این که بانوان نقش موثر و مهمی در محقق ساختن جامعه متعالی اسلامی ایفا می کنند، از بانوان مشهدی دعوت می کنیم تا در جهت ساختن شهری آرمانی ما را یاری کنند. مزجی به ضرورت بسترسازی جهت مشارکت عامه مردم در اجرای پروژه شهری اثرگذار خط 3 قطار شهری مشهد اشاره کرد و افزود: افزایش اطلاع رسانی به خصوص از طریق رسانه ها، گام مهمی برای آشنایی مردم با فعالیت های مختلف شهرداری است زیرا اطلاع رسانی از صدر اسلام و توسط پیامبر به شیوه های مناسب انجام می شده و تاثیرات مفیدی نیز به همراه داشته است. وی ادامه داد: بی توجهی به موضوع اطلاع رسانی صحیح، مردم را از رسیدن به اهداف خود دور می کند بنابراین آگاهی شهروندان از خرید اوراق مشارکت می تواند آنان را با ارائه خدمات شهرداری در راستای بهسازی بافت فرسوده، قطار شهری و دیگر خدمات شهری آشنا کند. معاون اقتصادی شهردار مشهد با بیان اینکه شهرداری مکانی امن و مطمئن برای سرمایه گذاری مردم است، خاطرنشان کرد: سرمایه های خرد مردم، می تواند در راستای انجام پروژه های بزرگ موثر باشد و مردم نیز از اجر معنوی آن برخوردار شوند. مزجی با اشاره به بندهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: شهرداری مشهد امسال با همت شورای اسلامی شهر و با اراده جدی به این موضوع پرداخته و گام های اثربخشی را در این راستا برداشته که صادرات غیر نفتی از جمله این اقدامات است.
https://sarmayegozarionline.ir/vdch.mnit23niqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین