تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
جالب است ۰
اعضای ائتلاف «برای فردا»، همزمان با روز درخت کاری در پارک پردیسان دور هم جمع شدند تا در حرکتی نمادین به امید فردایی بهتر برای کشور و حفظ محیط زیست نهال بکارند.
حضور اعضای ائتلاف برای فردا در مراسم روز درختکاری
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،پدرام سلطانی، یکی از اعضای ائتلاف برای فردا و نایب رییس اتاق ایران، در باره اهداف این حرکت گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، یکی از اهداف ائتلاف برای فرداست و ما به بهانه روز درخت کاری خواستیم این حرکت نمادین را در راستای احترام به محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی انجام دهیم. او ادامه داد: یکی از بحران های جدی و اساسی در کشور هم اکنون حفظ محیط زیست و آب است و ما خواستیم از فضای تبلیغات انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی برای توجه کردن به این موضوع مهم، یعنی حفظ محیط زیست، کمک بگیریم.

نایب رییس اتاق ایران همچنین گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، در اتاق فردا یکی از ماموریت های اصلی و پیمان های اصلی ما در ائتلاف برای فردا خواهد بود.

سلطانی ادامه داد: ۴۰ کاندیدای ائتلاف برای فردا در کنار شهروندان عزیز در این مراسم شرکت کردند تا با کاشت نهال و آراستن آن به روبان های فیروزه ای که نماد ائتلاف است، شاهد رشد و اعتلای اقتصاد کشور باشند. امیدواریم این نهال ها سر به آسمان فیروزه ای بگذارند.

او با اشاره به این که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران یکی از نهادهای مدنی شهر است، گفت: اتاق وظیفه خود می داند که با همکاری سایر نهادهای مسئول در تهران که قلب تپنده کشور هستند، همچون شهرداری و محیط زیست، در حفظ محیط زیست شهر تهران، همکاری فعال داشته باشند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.n9xrak9x3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین