تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
جالب است ۰
در پی انتصاب سعید مستشار مدیر عامل سابق شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به سمت مدیرعامل گروه اقتصادی بانک توسعه صادرات، علیرضا امیرپور به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس منصوب شد.
امیرپور، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، در پی انتصاب سعید مستشار مدیر عامل سابق شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به سمت مدیرعامل گروه اقتصادی بانک توسعه صادرات، علیرضا امیرپور به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس منصوب شد.

سعید مستشار، که به مدت 6 سال مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس بود پس از قبول مسئولیت در گروه اقتصادی بانک توسعه صادرات، از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس خداحافظی کرد.

همچنین، رئیس سازمان، طی نامه ای از زحمات وی در دوران تصدی ، تقدیر و سپاس به ‌عمل آورد.

شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس وابسته با سازمان بورس و اوراق بهادار، در تاریخ 27 تیرماه 83 تأسیس و تاریخ 5 شهریور ماه 83 تحت شماره 228918 در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

مهمترین هدف شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، "گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در دارایی های مالی" است. 

این مهم، در قالب برنامه های متعددی از جمله، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی سازوکارهای مناسب و متعدد اطلاع رسانی در بازار سرمایه، انتشار کتب، مجلات، نشریات الکترونیک، لوح های فشرده و سایر انواع بسته های آموزشی مکتوب، الکترونیک، دیداری و شنیداری، برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در حوزه بازار سرمایـه، برگزاری آزمون گواهینامه های حرفه ای سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و سمینارهای تخصصی پیگیری می شود. "شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با انتخاب شعار "با ما بورس را بشناسید"، تمام توان خود را به کار بسته است تا از کلیه ظرفیت های موجود در راستای تحقق هدف ترسیم شده که همانا، توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در دارایی های مالی است، بهره گیـرد"

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.md0iw6d0egiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین