تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
جالب است ۰
برخورد قضایی و انجام تحقیقات انتظامی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی، آغاز شد.
واردات گوشی با ارز دولتی، فروش با ارز ۸ هزار تومانی!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری سارقان پایتخت در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد پلیس با دریافت کنندگان متخلف ارز دولتی اظهار داشت: اخیرا تعزیرات کار بررسی یکسری از شرکت‌های دولتی و خصوصی را که ارز دولتی برای خرید کالاها دریافت کرده، در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: 35 شرکت با ارز 4200 تومانی اقدام به خرید کالا کرده‌اند و کالاها را بعد از ورود به کشور بر اساس ارز 8 هزار تومانی به فروش رساندند؛ تعدادی ارز را دریافت کرده و کالایی وارد نکردند، تعدادی هم کالای خریداری شده را احتکار کرده‌اند.

سرهنگ یاراحمدی ادامه داد: برخورد قضایی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی شروع شده و کار تحقیقات انتظامی آن در دست اقدام است.

وی به توضیحات بیشتر در این پرونده پردخت و گفت:‌این شرکت 22 میلیون یورو ارز با نرخ دولتی از کشور خارج کرده و گوشی تلفن همراه با مارک خاصی را وارد کشور کرده است.

این مقام ارشد پلیس آگاهی گفت: این شرکت متخلف گوشی تلفن همراه را پس از ورود به کشور با ارز 8 هزار تومانی به فروش رسانده است.

وی با اعلام این مطلب که هنوز پلیس آگاهی در این خصوص دستگیری نداشته است، گفت: برخورد قضایی و انتظامی در حال انجام است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: آخرین مرحله برخورد با دلالان ارز به دو هفته قبل برمی‌گردد که 15 نفر دستگیر شده‌اند؛ برخورد با دلالان ارزی و کسانی که مبادرت به خرید و فروش غیرقانونی ارز می‌پردازند در دستور کار پلیس است.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgzy9x.ak9qn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما