تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
جالب است ۰
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از توقف عرضه سکه در بازار خرده‌فروشی خبر داد.
خرید و فروش سکه متوقف شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه تقاضای زیاد برای خرید سکه،­ سبب افزایش قیمت طلا شده است افزود: بسته شدن بازار آتی و ورود فعالان بازار، ­دلیل افزایش بی رویه­ قیمت­­­­ و رسیدن­ بهای هر گرم طلا ی 18 عیار به گرمی 270 هزار تومان و سکه به 3 میلیون تومان در روز گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه توقف خرید و فروش سکه در بازار سبب کاهش 40 هزارتومانی قیمت سکه تا این ساعت شده است گفت: مدیران باید اهرم هایی برای سوق دادن سرمایه ها به بازار ثانویه ایجاد کنند تا شاهد ایجاد این وضعیت در بازار سکه نباشیم.

عضو هیات رییسه ­­اتحادیه طلا و جواهر،­ قیمت هر گرم طلا ی 18 عیار را هم اکنون 257 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی هم اکنون 2 میلیون و 960 هزارتومان، نیم سکه یک میلیون و 470 هزار تومان،​ ربع سکه 785 هزار تومان و سکه یک گرمی 423 هزار تومان و هر مثقال طلا یک میلیون و 117 هزار تومان است.

کشتی آرای با اشاره به کاهش 2 دلاری قیمت هرانس طلای جهانی افزود: امروز هر انس طلا در بازار های بین المللی 1267 عرضه شده است. وی افزایش نرخ ارز، ​افزایش تقاضا و تقاضای کاذب ایجاد شده از سوی فعالان بازار آتی را دلیل افزایش بی رویه قیمت طلا و سکه دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 400 هزار تومان حباب در قیمت سکه وجود دارد زیرا در هر سکه 2 میلیون و 516 هزار تومان طلا و حدود 50 هزارتومان دستمزد وجود دارد در حالی که قیمت فعلی طلا 2 میلیون 940 هزار تومان است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjmhe8.uqev8zsffu.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین