تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
جالب است ۰
در دیدار دکتر خزاعی و سفیر آلمان انجام گرفت:

رایزنی درخصوص توسعه روابط اقتصادی بین ایران و آلمان

میکائیل بارون فون اونگرن اشترنبرگ سفیر آلمان در دیدار با محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و نماینده دائم پیشین کشورمان در سازمان ملل، در خصوص توسعه روابط اقتصادی و سرمایه گذاری بین دو کشور ایران و آلمان رایزنی کردند.
رایزنی درخصوص توسعه روابط اقتصادی بین ایران و آلمان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، میکائیل بارون فون اونگرن اشترنبرگ سفیر آلمان در دیدار با محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و نماینده دائم پیشین کشورمان در سازمان ملل، در خصوص توسعه روابط اقتصادی و سرمایه گذاری بین دو کشور ایران و آلمان رایزنی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری ، خزاعی با اشاره به سوابق طولانی روابط دوستانه بین دو ملت ایران و آلمان حجم کنونی مراودات اقتصادی دو کشور را با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود ناکافی دانست و افزود: روابط طولانی و عمیق فعالان اقتصادی دو کشور در یکصد سال اخیر به ویژه در حوزه صنعت و تجارت همواره رو به رشد بوده است و صنعتگران و تجار ایرانی به صنایع و فناوری آلمان توجه خاصی داشته اند.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به حجم کنونی مبادلات تجاری بین دو کشور گفت: حجم تجارت 2 میلیارد دلاری به هیچ وجه متناسب با ظرفیت ها و امکانات دو کشور نیست.
سفیر جمهوری فدرال آلمان نیز در این نشست با اشاره به پیشرفت های مناسبی که از زمان روی کار آمدن دولت آقای روحانی به دست آمده است، آمادگی بخش خصوصی آلمان را مبنی بر اینکه روابط اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری بین دو کشور ارتقاء یافته و صنعتگران و کارآفرینان ایرانی و آلمانی بتواننداز ظرفیت های زیادی که در اقتصاد ایران و آلمان وجود دارد بهتر استفاده کنند.
در این دیدار هم چنین برخی مسائل مهم سیاسی و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdch.knit23nzwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین