تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
جالب است ۰
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: دیپلماسی موفق دولت تدبیر و امید فضای خوبی را برای صادرات و آینده اقتصاد ایران رقم زده است.
دیپلماسی دولت تدبیر و امید فضای خوبی را برای آینده اقتصاد رقم زده است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از ایرنا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: دیپلماسی موفق دولت تدبیر و امید فضای خوبی را برای صادرات و آینده اقتصاد ایران رقم زده است.

'غلامحسین شافعی'  افزود: در همین چارچوب رفت و آمد و حضور پررنگ هیاتهای خارجی در ایران در طول یک سال گذشته قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست.
وی گفت: روابط خارجی فعال دولت یازدهم با سایر کشورها هم اکنون نگرش سایر دولتهای جهان را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر داده و این نگاه مثبت در موضوع روادید تغییرات عمده ای ایجاد کرده است. 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: دولت یازدهم توجه ویژه ای به بخش صادرات دارد و در این راستا تاکنون اقدامات مفید و موثری به ویژه در بخش مشوق های صادراتی و تسهیلات روادید صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهارداشت: اینکه عده ای می گویند وضعیت تسهیلات روادید در یک سال گذشته منفی است حقیقت ندارد.

شافعی همچنین گفت: توانمندی جمهوری اسلامی ایران در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی بالا است لذا کشور ما در این خصوص می تواند با همتایان خارجی به رقابت بپردازد.

وی افزود: صادرات خدمات فنی و مهندسی به پایداری و روابط اقتصادی کشور کمک می کند و به همین دلیل دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این بخش و اولویت صادرات خدمات داشته است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ادامه همچنین گفت: خراسان رضوی یکی از استانهای پیشرو در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی محسوب می شود٬ لذا می تواند به عنوان الگو در سطح کشور مطرح باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.jd0iw6dyegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین