تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
جالب است ۰
مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با برگزاری همایش روز صادرات با اهدای لوح سپاس از «محسن جلال‌پور» نایب رییس اتاق ایران و رئیس اتاق کرمان تقدیر کرد.
تقدیر مجمع نمایندگان کرمان از نایب رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق کرمان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین، مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با برگزاری همایش روز صادرات با اهدای لوح سپاس از «محسن جلال‌پور» نایب رییس اتاق ایران و رئیس اتاق کرمان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران به نقل از اتاق کرمان، در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای مهندس محسن جلال‌پور
ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و نایب رییس محترم اتاق ایران

با سلام و عرض ادب
پهنه زندگی هر روز شاهد ورود و بدرود هزاران انسانی است که چند صباحی آن را تجربه کرده، با شادی ها و غم هایش به سر می‌برند و سرانجام هستی خود را به دیگری می سپارند و دفتر ایامشان بسته می شود.

اما در این میان هستند کسانی که حضورشان در عرصه‌ حیات، ماندگاری را صلا می دهد و گام هایشان مهر بالندگی بر زمین است آنگونه که گذشت زمان را در فراموشی زمان راهی نیست. حضور چند دهه اخیر جنابعالی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، اقتصادی نیکوکاری و مدیریتی و بویژه سامان دهی اقتصاد استان در مسؤولیت پارلمان بخش خصوصی موجب آثار خیر و برکت در عرصه شکوفایی اقتصادی و توسعه استان شده است.

مجمع نمایندگان استان ضمن قدرشناسی از خدمات صادقانه و شایسته آن فرهیخته ارجمند بر خود فرض می داند که زحمات و خدمات شما را ارج نهاده و توفیق افزونتان را در سایه رهبری های مقام عظمای ولایت از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

 

                                                         من ا... توفیق
                                               مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی
                                                        (دوره نهم)

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.o0x2yt0fka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین