تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
جالب است ۰
شامگاه هجدهم آذر ماه ۹۳، در نشست اعضا و هیئت مدیره قبلی اتاق بازرگانی ایران و کانادا، کاندیداهای جدید معرفی و رأی‌گیری انجام گرفت.
انتخابات هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و کانادا برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، «میرمحمد صادقی» رئیس اتاق بازرگانی ایران و کانادا سیاست نادرست دولت کانادا را عامل اصلی تیرگی روابط بین دو کشور ارزیابی کرد و گفت: پس از بسته شدن سفارت کانادا در تهران دیپلمات‌های مقیم و قدیمی کانادایی نارضایتی خود را از این تصمیم‌گیری اعلام کردند اما با سیاست دوستانه و صلح‌طلب نظام جمهوری اسلامی اتاق‌های مشترک فعالیت‌های خود را ادامه دادند.

«علا میرمحمد صادقی» به اقامت 000 / 400 ایرانی در شهرهای مختلف کانادا اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور دولت تدبیر و امید پس از مذاکرات با دولت‌های غربی همواره به سرمایه‌های اجتماعی و ایرانیان مقیم خارج، به عنوان سفیران کشور یاد کرده و خواستار توسعه روابط بین تجار و مردم این کشورها با ایران شده است.

در ادامه این نشست، «اسداله عسگراولادی» حضور 180 عضو این اتاق در جلسه رأی‌گیری را حاکی از اشتیاق بازرگانان برای توسعه روابط اقتصادی حتی در شرایط سخت عنوان کرد و گفت: علی‌رغم محدودیت‌ها و خروج مسئولین سفارت کانادا از ایران تجار و سیاستمداران کانادایی از عدم وجود روابط دیپلماتیک ابراز نارضایتی کردند و طی سفرهایی که به شهرهای کانادا و دیدار با مقامات کانادایی داشتم، همواره از متضرر شدن بخش‌های اقتصادی هر دو کشور به خاطر سیاست غلط یک جانبه یاد کردم و خواستار عادی‌سازی روابط شدم.

در ادامه دبیرکل اتاق ایران، «حسین نقره‌کارشیرازی» با اشاره به پیشینه دیپلماتیک در وزارت امور خارجه و مدیریت امور بین الملل وزارت نفت، سیاست دولت تدبیر و امید در عرصه بین‌المللی را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با فعال‌تر شدن روابط بین‌المللی و رفع محدودیت‌ها یخ روابط ایران با غرب ذوب ‌شود. پیش‌بینی می‌کنم، سطح روابط از سال‌های قبل نیز بهتر خواهد شد.

در ادامه این نشست، کاندیداها به معرفی خود پرداختند و در پایان رأی‌گیری آقایان علا میرمحمدصادقی، فریبرز حقیقی‌طلب، شاهین شیثی، اسداله عسگراولادی، محسن خلیلی، سیدنوید هدایتی و ایرج حسابی و محمد قناویزی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و جعفر مغرور و ابوالقاسم رامین مؤید به عنوان علی‌البدل و حمزه نژاد به عنوان بازرس اصلی و ظهیری بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca.enuk49n6e5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما