تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
جالب است ۰
مرکز مالی ایران با همکاری شرکت سرمایه­گذاری خوارزمی و سمات اقدام به برگزاری نشست تخصصی با عنوان "چشم‌انداز اقتصاد جهان و نوآوری­های جدید در مدیریت ریسک" کرده است.
نشست تخصصی چشم انداز اقتصاد جهان و نوآوری های جدید در مدیریت ریسک
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین؛ در این نشست تخصصی، شرایط اقتصاد جهانی در حوزه سرمایه­ گذاری، بازیگران بین ­المللی و چشم­ انداز قابل دسترس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت؛ همچنین مدیریت ریسک و نوآوری‌های نوین در این حوزه در کنار مباحثی چون استراتژی‌های پوشش ریسک دارایی، ساختار بدهی و مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری ارائه خواهد شد.

بنابراین گزارش، سخنران این نشست پروفسور جلیلوند، دانش‌آموخته دکترای مالی از دانشگاه کارولینای شمالی است که مدرس و پژوهشگر حوزه‌های سرمایه­ گذاری، مدیریت ریسک، ادغام و تملیک، مدیریت سبد دارایی بوده و هم اکنون استاد دانشکده بازرگانی لویولای شیکاگو  است.

این نشست در محل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در روز چهارشنبه مورخ 12 آذر و از ساعت 14:30 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به نشانیhttp://www.Ifcenter.ir  مراجعه یا با شماره 66724545-021 تماس بگیرند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca.unuk49n6y5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین