تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
جالب است ۰
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خبر داد:

بسترسازی مناسب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بسترسازی مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تهران را به عنوان یکی از سیاست‌های اصولی مدیریت شهری در حوزه مالی یاد کرد.
 بسترسازی مناسب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بسترسازی مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تهران را به عنوان یکی از سیاست‌های اصولی مدیریت شهری در حوزه مالی یاد کرد.
 مهندس "سید‌دادوش هاشمی" اظهار داشت: شهرداری تهران باید به گونه‌ای در بخش سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی حرکت کند که انگیزه و رغبت کافی در سرمایه‌گذاران با تسهیل‌گری در امور سرمایه‌گذاری شهر تهران به وجود آید.
وی بر ضرورت برنامه‌ریزی و انعطاف‌پذیری برای جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در اجرای پروژه‌های شهری تاکید کرد و گفت: شهر تهران زمینه‌های بسیار برای جلب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی را داراست و باید با برنامه‌ریزی میان مدت و بلند‌مدت در جلب سرمایه‌های بخش خصوصی، حرکت شهر در مسیر پیشرفت و عدالت را سرعت داد.
هاشمی با بیان اینکه شهرداری تهران فرصت‌های بسیار مناسبی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و خدماتی برای حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد تصریح کرد: چابک‌سازی و انعطاف‌پذیری بالا در جلب سرمایه‌های بخش خصوصی از نکاتی است که باید به طور جدی در فعالیت‌های سازمان سرمایه‌گذاری دنبال شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین بر لزوم انجام تبلیغات، اطلاع‌رسانی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر تهران از سوی شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: شهر تهران نیازمند حضور فعال‌تر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است تا بتواند شرایط مطلوبی برای زندگی شهری شهروندان فراهم کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.8b5urhb80iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما