تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
جالب است ۰
مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی در نشستی با هیاتی متشکل از تجار و سرمایه گذاران شهر دونگ گوان در محل اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی ایران ، زمینه های همکاری های سرمایه گذاری فیمابین ایران و چین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تشریح قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی به سرمایه گذاران چینی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران ، مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی ضمن معرفی سازمان سرمایه گذاری به عنوان نهاد متولی تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی در کشور،  به تشریح حمایتهای قانونی جمهوری اسلامی ایران از سرمایه گذاری خارجی در کشور پرداخت.

 وی در عین حال خاطر نشان کرد : پوشش های حمایتی قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی شامل : حمایت از سرمایه گذاری خارجی در برابر ریسکهای سیاسی از جمله سلب مالکیت و ملی شدن ،  تامین و انتقال آزادانه اصل سرمایه خارجی ، سود و عواید حاصل از آن ، عدم محدودیت در میزان سرمایه گذاری خارجی و نسبت سهامداری در شرکت مشترک ایرانی و همچنین تسهیل و تسریع امور مربوط به روادید، پروانه کار و پروانه اقامت سرمایه گذاران خارجی می باشد.

 در این نشست کوده ئی  با اعلام آمادگی سازمان سرمایه گذاری  و کمکهای اقتصادی و فنی ایران جهت همکاری  و حمایت  از سرمایه گذاران خارجی ، اعلام داشت: مراکز خدمات سرمایه گذاری استانها نیز آمادگی ارائه مشورتها و همکاریهای لازم با سرمایه گذاران خارجی در سطح استان را دارند.
در ادامه این نشست هیات شهر دونگ گوان چین با کارآفرینان و تجار ایران ، زمینه های همکاری های تجاری و سرمایه گذاری فیمابین را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca.6nuk49n6m5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین