تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۰۷
جالب است ۰
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران در دومین روز نشست IEU به وجود زیرساخت های فنی لازم در اتحادیه IEU برای مبادلات الکترونیکی با ایران از طریق بورس کالا اشاره کرد.
وجود زیرساخت های فنی لازم در اتحادیه IEU و بورس کالا برای آغاز مبادلات الکترونیکی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران در دومین روز نشست IEU به وجود زیرساخت های فنی لازم در اتحادیه IEU برای مبادلات الکترونیکی با ایران از طریق بورس کالا اشاره کرد.

   علی پناهی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی این بورس از آمادگی بورس کالا برای توسعه زیرساختها برای استفاده از ظرفیتهای مبادلات الکترونیک در حوزه ICT ، اتاق پایاپای ، پذیرش انبارها و کالاها خبر داد.

    وی با اشاره به آمار صادرات و واردات کالاها در ایران با اعضای اتحادیه IEUگفت: پیشنهاد بورس کالا برای آغاز مبادلات کالاهای مشترک به این اتحادیه داده شده است که از جمله آنها می توان به سیمان، مواد پلیمری، قیر، محصولات باغی، خشکبار، گندم، پسته، خرما، شمش و ورق فولادی اشاره کرد. علی پناهی در ادامه این سخنرانی گفت: با توجه به وجود انبارهای بزرگ اتحادیه IEU در سراسر دنیا و پذیرش انبارهای جدید توسط بورس کالا در ایران امکان پذیرش انبارهای کالاهای ایران در اتحادیه IEU وجود دارد . ضمن آنکه از ظرفیت های توافقنامه های گمرکی مورد پذیرش در کشورهای عضو اتحادیه IEU نیز می توان برای تسهیل تبادلات کالا بین ایران و اعضای اتحادیه استفاده کرد.

    استقبال سفارت بلاروس از توسعه همکاریهای ایران و اتحادیه IEU

    معاون سفیر بلاروس در تهران از استقبال سفارت بلاروس در خصوص توسعه همکاریهای ایران و اتحادیه IEU خبر داد.

     دیمیتری کالتسوف رو یکشنبه 25 آبان در دومین روز نشست بین المللی اتحادیه الکترونیکی بین بورسی، با اشاره به فعالیت بورس کالای بلاروس به عنوان یکی از مهمترین اعضای اتحادیه IEU گفت: سفارت بلاروس این آمادگی را دارد تا از تمام ظرفیت های خود برای تسهیل مراودات کالایی بین بورس کالای ایران و بورس کالای بلاروس استفاده کند و به نظر ما امکان توسعه همکاریهای فیمابین وجود دارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.xd0iw6dyygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین