تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
جالب است ۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار:

وقف دو برگه سهام ۵۰ میلیون ریالی برای کمک به ایتام در بیجار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار از وقف دو برگه سهام به ارزش ۵۰ میلیون ریال توسط صغری کهوند برای کمک به ایتام خبر داد .
وقف دو برگه سهام ۵۰ میلیون ریالی برای کمک به ایتام در بیجار
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حجت‌الاسلام مهدی مرادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار، از ثبت یک فقره وقف جدید خبر داد و اظهار کرد: بانو صغری کهوند واقف خیراندیش بیجاری در ماه مبارک رمضان تعداد 49 هزار 379 ورقه سهام شرکت ارتباطات سیار و تعداد 2754 ورقه سهام شرکت بانک ملت را با نیت کمک به ایتام به ارزش50 میلیون ریال وقف کرد.

وی با اشاره به صحیح نبودن وقف پول نقد افزود: افراد خیر با وجوه اندک در صورت تمایل به واقف‌شدن می‌توانند با خرید سهام از شرکت‌های معتبر، نسبت به وقف آن اقدام کنند.
حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به اینکه این دو برگه سهام دومین وقف سال جاری اداره اوقاف بیجار بود، یان کرد: این صدقه جاریه از سنت ماندگاری است که از گذشتگان برای ما به یادگار مانده و حفظ و احیای آن و تشویق مردم برای وقف طبق نیازهای روز جامعه وظیفه همگانی و به ویژه مبلغان است که باید در این راستا با اهتمام و تلاش ارزنده‌ای گام برداشته شود.
وی به نیازهای وقف جدید شهرستان بیجار در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: چه زیباست که مردم بخشی از اموال خود را در راه قرآن کریم وقف کنند که سبب ترویج انس با این کلام الهی و گسترش معارف والای قرآن کریم در سطح جامعه خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdxj0x.yt0zx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین