تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
جالب است ۰
امروز شاهد پرواز پرقدرت شاخص بورس با بالهای فلزی بودیم، به این ترتیب فولاد با ۳۰۹ واحد، فارس ۲۰۳ واحد، فملی با ۲۰۹ واحد، کگل ۱۷۹ واحد و جم با ۱۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص گذاشتند تا شاخص با رشد پر قدرت ۲,۷۶۷ واحدی طی یک روز به ارتفاع ۹۹ هزار و ۱۴۶ واحد برسد.
شاخص به قله ۹۹ هزار واحدی، پرواز کرد!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،امروز سپ پس از شفاف سازی بازگشایی و 7 درصد رشد کرد، این سهم با 45.4 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات کل بازار را در اختیار داشت، پس از آن فولاد با 45.1 میلیارد تومان در رتبه دوم قرار گرفت.

در این روز، نمادهای خودرویی نیز پرتقاضا بودند در این میان خساپا با رشد تقریبا 5 درصدی به 742 ریال رسید و سایر نمادها را با خود همراهی کرد. نماد خرینگ در این گروه پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی با رشد 15 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. خدیزل هم پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 600 ریالی با رشد 5 درصدی و صف خرید مورد بازگشایی قرار گرفت.
فولاد در نمادهای فلزی با ثبت 132 میلیون حجم، بیشترین حجم معاملات بازار را به نام خود ثبت کرد، سایر نمادهای فلزی هم عمدتا صف خرید داشتند، طوریکه فلزیها امروز صدرنشین بازار بودند.
درگروه های مثبت شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها که اکثرا صف خرید داشتند، معدود نمادهای شیران، شپترو، وپترو، شاملا، پاکشو و شپاس معاملاتی متعادل را تجربه کردند.
در جریان بازار امروز سرخ رنگی و صف فروش نمادهای سبجنو، سصفها، سدشت، ساربیل و سخزر در جو مثبت بازار و گروه سبز پوش سیمانی، جلب توجه میکرد.
در گروه کاغذی، نماد چکاپا پس از افشای اطلاعات با اهمیت (تعدیل مثبت به واسطه تغییرات ارزی) بازگشایی و نهایتا با رشد 10 درصدی معاملاتش را خاتمه داد. چکاوه هم با رشد مثبت کامل صف خرید بود.
در جو هیجانی مثبت امروز، گروه مهجور بانکی نیز با افزایش تقاضا، نوسانات مثبتی را تجربه کرد  به طوریکه نماد وپارس با صف خرید همراه شد.
در مجموع درصورتی که این روند ادامه دار باشد نشان دهنده انتقال نقدینگی سرگردان از بازارهای موازی به بورس است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciqyaz.t1a3q2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین