تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
جالب است ۰
کارلوس رافائل فاریا تورتوزا- سفیر ونزوئلا در روسیه از برنامه کشورش برای صدور ۱۰۰ میلیون واحد دیگر از ارز مجازی این کشور موسوم به " پترو" خبر داد.
ونزوئلا ۶ میلیارد دلار دیگر ارز مجازی صادر خواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،آقای تورتوزا در کنفرانس اقتصاد دیجیتالی شهر مسکو گفت هیچ ارز مجازی دیگری به مانند پترو وجود ندارد که ضمانتی مشابه این ارز داشته باشد و همین مساله، پترو را به ارزی جذاب و امن تبدیل می کند.

وی افزود: ونزوئلا از دیگر کشورها برای سرمایه‌گذاری در نخستین ارز مجازی که توسط دولت کشوری پشتیبانی می شود دعوت می‌کند. پترو اوایل امسال به عنوان بخشی از تلاش‌های ونزوئلا برای غلبه بر کمبود نقدینگی ناشی از تحریم های آمریکا معرفی شد.

سفیر ونزوئلا افزود: ما علاوه بر تلاش برای تبدیل شدن به نخستین دولتی که از ارزهای مجازی در این زمینه استفاده می کند، پترو را به عنوان ابزاری برای مقاومت در برابر فشارهای تحریمی آمریکا می دانیم. ما باید از مزایای چنین تکنولوژی هایی برای مقابله با مهاجمان استفاده کنیم. از تمام کشورها و سرمایه گذاران آن ها دعوت می کنیم در پروژه های مربوط به پترو مشارکت کنند.

ونزوئلا نخستین کشور جهان است که ارز مجازی مبتنی بر دارایی‌های نفتی را معرفی کرده است. فروش پترو از ماه مارس و پس از یک ماه پیش فروش آغاز شد. نیکلاس مادورو- رئیس جمهور ونزوئلا- در نظر دارد 4 منطقه اقتصادی که با پترو فعالیت می کنند را ایجاد کند. عرضه عمومی پترو و واگذاری اموال با فروش بر حسب پترو از دیگربرنامه های رئیس جمهور ونزوئلا است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciqqaz.t1a3y2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما