تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
جالب است ۰
تحقیقات اخیر نشان می دهد که بکارگیری هوش مصنوعی می تواند اقتصاد دیجیتال جهانی را تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۲۳ تریلیون دلار افزایش دهد.
هوش مصنوعی اقتصاد دیجیتال را به ۲۳ تریلیون دلار افزایش می دهد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،تازه ترین بررسی های انجام گرفته در ایالات متحده بر روی بکارگیری هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال نشان می دهد که این صنعت تا سال 2025 میلادی می تواند با رسیدن به رقم 23 تریلیون دلار در حدود 2 برابر به ارزش اقتصاد دیجیتال جهانی بیافزاید.

همچنین اقتصاد دیجیتال جهانی در سال 2017 میلادی به رقم 12.9 تریلیون دلار رسید که حاکی از سرانه 17.1 درصدی در تولید ناخالص داخلی جهان دارد. این تحقیق تحت عنوان «شاخص ارتباط جهانی 2018 » انجام گرفته که در پنجمین سال خود قرار دارد. البته فقدان استعداد جهانی در حوزه هوش مصنوعی تهدیدی برای رشد در این بخش تلقی می شود.

تحقیقات نشان می دهد که صنایع در حال بکارگیری و استقبال از هوش مصنوعی در فناوری های کلیدی توانمندساز از قبیل پهنای باند، مراکز داده ها،   فضای ابری، داده های بزرگ و اینترنت اشیاء در قبال تبدیل ارتباط به ارتباط هوشمند و بکارگیری نوآوری برای ایجاد موج جدید رشد اقتصادی هستند.

امروزه، اقتصاد دیجیتال توسط اینترنت با محوریت مشتری هدایت می شود؛ ضمن اینکه صنایع بطرز فزآینده ای در حال بکارگیری ارتباط هوشمند بمنظور ساخت مدل های جدید تجاری، محصولات، فرآیندها و خدمات هستند که می تواند چرخه جدیدی از رشد اقتصادی را به همراه بیاورد.

بر پایه این گزارش، بکارگیری کارآمد هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ و کشورها نیازمند سه عنصر مهم یعنی قدرت محاسبه، داده های علامت گذاری شده و الگوریتم ها است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcba0b8.rhb95piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت بیت کوین تا آخر فروردین ماه 1402
بالای 30 هزار دلار
زیر 20 هزار دلار
آخرین عناوین