تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
جالب است ۰
در جریان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۴۶.۹ واحدی در ارتفاع ۹۵ هزار و ۹۹۸.۸ واحد ایستاد و تقریبا به کانال ۹۶ هزار واحدی خود رسید نمادهای فولاد؛ فخاس، شاراک و جم بیشترین تاثیر مثبت و ومعادن، شبندر و کچاد بیشترین تاثیر منفی را داشتند.
رشد ۴۷ واحدی شاخص در بازاری کم حجم و نیمه تعطیل
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در ادامه ی معاملات مثبت گروه ساختمانی در روزهای گذشته، امروز نیز در شروع بازار شاهد رشد قیمت های سهام این گروه هستیم که به تدریج افزایش عرضه قدرت گرفت در این میان نمادهای آ.س.پ و ثالوند صف خرید و ثتران در حاشیه 4 درصد مثبت بیشترین رشدهای قیمتی را داشتند مابقی متعادل بودند.

از سوی دیگر سیمانیها معاملات پرتقاضاییظ را دنبال کردند تا جاییکه عمده نمادها با صف خرید معاملات خود را پایان دادند.
از سویی نمادهای گروه پالایشی ها روزی منفی را پشت سر گذاشتند و تمامی نمادهای این گروه در آستانه ی منفی قرار دارند. با وجود رشد قیمت نفت و افزایش قیمت دلار رسمی اما گزارشات 12 ماهه ی این گروه انتظارات بازار را برآورده نکرده است و عموما شاهد معاملات کم حجمی در این گروه بودیم.
سایر گروه ها شامل گروه های خودرو، فلزات و کانه های فلزی نیز جو متعادلی داشتند. معاملات نمادهای گروه کاشی و سرامیک نیز متعادل مثبت بود و تنها نمادهای کهرام و کسعدی منفی معامله شدند. لیزینگی ها نیز روز متعادلی را پشت سر گذاشتند، نماد ولیز صف خرید، ولصنم صف فروش و مابقی متعادل بودند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcizqaz.t1a3r2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین