تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
جالب است ۰
دویچه بانک اعلام کرد که حضور خود را بازارهای آمریکا کاهش می دهد؛ ضمن اینکه پیش از این هم شروع به کاهش فعالیت های اقتصادی خود در اروپای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا کرده است.
بزرگترین بانک آلمان در حال منزوی شدن است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،منابع آگاه اعلام کردند که دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان به دلیل کاهش معاملات جهانی خود در بازارهای بورس حضور خود را در آمریکا به طرز معناداری کمرنگ خواهد کرد.

دویچه به دنبال کاهش حضور خود در بازار آمریکا است؛ ضمن اینکه شروع به کم کردن فعالیت های خود در اروپای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا کرده است. همچنین در راستای کاهش هزینه های این بانک، مدیران دویچه تقریبا 10 درصد از کارمندان خود را تعدیل می کنند و ممکن است که این رویکرد در سال آینده میلادی هم دنبال شود.

به دنبال انتشار گزارش عمکرد سه ماه این بانک، دویچه اعلام کرد که در باقیمانده سال جاری میلادی نیروی کار خود را کاهش خواهد داد و تقریبا فعالیت های خود را در بخش سرمایه گذاری و شرکت ها تقلیل می دهد. سود خالص سه ماه نخست اول دویچه بانک 120 میلیون یورو اعلام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 79 درصد کاهش نشان می دهد.

به دنبال انتشار کاهش درآمد سه ماه دویچه بانک، سهام بزرگترین بانک آلمان تقریبا 2 درصد کاهش پیدا کرد و از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون هم در حدود یک سوم ارزش سهام دویچه روند نزولی به خود گرفته است.

بر همین اساس، فعالیت دویچه در بازار بورس به کمترین سطح خود از سال 2016 میلادی به بعد رسیده است. در حال حاضر دویچه بانک از سوی سهامداران خود به شدت رصد می شود و برای سومین سال متوالی است که با ضرر روبرو می شود. دویچه در سال 2017 میلادی هم 497 میلیون یورو ضرر کرد.

بر پایه این گزارش، دویچه بانک به دنبال تغییر اساسی در ساختار خود با تمرکز بر روی ارتباطات مستقیم با شرکت های اروپایی است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccepqs.2bq418laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین