تاریخ انتشار :شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
جالب است ۰
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۸ هزار و ۶۶۰ تومانی، سکه بهار آزادی افزایش ۶۵ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۱۰۰ هزار تومانی داشته است.
بازگشت سکه به مسیر افزایش قیمت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته را با افزایش قیمت پشت سر گذاشت، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم 181 هزار و 920 تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم 183 هزار و 80 تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته رقم 189 هزار و 360 تومان را تجربه کرد.

پس از آن طلا کاهش قیمت داشت به گونه‌ای که در روز سه شنبه به رقم 187 هزار و 230 تومان معامله شد، در روز پس از آن  در رنج قیمتی 187 هزار و 350 تومان خرید و فروش شد و در نهایت در آخرین روز از هفته با رشد قیمت به رقم 190 هزار و 580 تومان خرید و فروش شد که این رقم بیشترین میزان در هفته گذشته به ثبت رسیده است.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش 8 هزار و 660 تومانی هر گرم طلا 18 عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.



قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم 1 میلیون و 885 هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند نزولی در مبلغ 1 میلیون و 870 هزار تومان خرید و فروش شد.

در روز دوشنبه و با در پیش گرفتن روند صعودی، سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 910 هزار تومان رسید، در روز سه‌شنبه  به قیمت یک میلیون و 935 هزار تومان معامله شد.

در روز چهارشنبه با ادامه رشد قیمت به رقم یک میلیون و 940 هزار تومان رسید و در نهایت سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته در بیشترین میزان خود به رقم یک میلیون و 950 هزار تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده افزایش 65 هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.


سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت 1 میلیون و 936 هزار تومان فروخته شد، در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه با رشد قیمت به رقم 1 میلیون و 956 هزار تومان رسید.

پس از آن با ادامه رشد قیمت، به بازه قیمتی یک میلیون و 996 هزار تومان معامله شد، در اولین روز از خرداد ماه با بازگشت به رنج قیمتی 2 میلیون تومان در مبلغ 2 میلیون و 13 هزار تومان معامله شد.

در دومین روز از خرداد با افت جزئی قیمت به مبلغ 2 میلیون و 7 هزار تومان رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته با جهش قیمت به مبلع 2 میلیون و 36 هزار تومان رسید. 

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش 100 هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.



https://sarmayegozarionline.ir/vdcbgab8.rhbw9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین