تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸
جالب است ۰
در پایان بازار شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، کگل و جم با رشد اندک ۲.۵ واحدی به ارتفاع ۹۵۲۲۹ واحدی رسید که در این میان نمادهای شبریز، شپنا و فملی بیشترین تاثیر منفی را گذاشتند.
شاخص بورس، به رشد ناچیز ۲.۵ واحدی بسنده کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در گروه محصولات شیمیایی نماد شپترو با انتشار خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داریی ها، صف خرید شد. شلعاب، شدوص و شگل از دیگر نمادهای صف خرید این گروه بودند درحالیکه مابقی نمادها عمدتا معاملاتی متعادل را پشت سر گذاشتند.

در گروه انبوه سازی، نماد ثعمرا پس از انتشار اخبار با اهمیت (تعدیل منفی 57 درصدی) با افت حدود 6.5 درصد و صف فروش مورد بازگشایی قرار گرفت. سایر نمادهای گروه نیز پرعرضه بودند به جز ثامان که در حاشیه 4 درصد مثبت به صف خرید رسید و دو نماد وتوس و ثباغ که متعادل مثبت بودند.
در گروه فلزات، نماد فلوله درپی افزایش فشار فروشندگان،میانه بازار صف فروش شد و نهایتا صف خود را جمع کرد، از دیگر نمادهای با افت بیش از 4 درصد می توان به فمراد، فجر و فپنتا اشاره کرد. درمقابل فباهنر و فسپا با رشد 5 درصدی و فولاژ در حاشیه 4 درصد مثبت بیشترین رشد قیمتی گروه را داشتند، مابقی متعادل بودند.
در گروه خودرو برخی نمادهای قطعه سازشامل خمحرکه، خریخت، خموتورف خوساز و خمهر در آستانه مثبت کامل صف خرید بودند و نمادهای خچرخش، ختراک و ختور در حاشیه 2 درصد مثبت متعادل بودند درحالیکه خکاوه با 5 درصد منفی صف فروش بود. نمادهای خساپا و خزامیا نیز از دیروز متوقف شدند خودرو صفر  مثبت و مابقی عمدتا متعادل منفی به معاملاتشان خاتمه دادند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcayyn6.49n0m15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین