تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
جالب است ۰
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی :

توافق ارزی دولت و مجلس

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: در توافق بین دولت و مجلس قرار شد در موضوعات بازار متشکل ارزی و تامین نیازهای خُرد مردم مانند ارز مسافری، درمانی و... اصلاحاتی صورت گیرد.
توافق ارزی دولت و مجلس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حمیدرضا فولادگر ، درباره تصمیمات اخیر ارزی دولت اظهارداشت: اقدامات دولت در بحث مدیریت بازار ارز و اعمال نرخ ارز شناور مدیریت شده که قانون بر عهده دولت گذاشته است، اقدام مناسبی بود که باید زودتر انجام می‌شد.

وی افزود: در این زمینه جلساتی برگزار و مسائلی مانند پیشنهادات بخش خصوصی در این جلسات بررسی شده و دکتر سیف قبول کرد که نظرات کارگروهی که بخش خصوصی دارد را بگیرد. فولادگر ادامه داد: مجلس در جلسه غیرعلنی با معاون رییس جمهور پیشنهاداتی ارائه داد که قرار شد در موضوعات بازار متشکل ارزی و تامین نیازهای خرد مردم مانند ارز مسافری، درمانی و... اصلاحاتی صورت گیرد.

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه هرچند این نیازها درصد کمی هستند اما سبب می‌شود کل تصمیم دولت با مشکل مواجه شود، گفت: دولت باید هم در بحث تولید، واردات و صادرات پیشنهاد اصلاحی بیاورد و هم نیازهای متقاضیان خرد را پاسخگو باشد چراکه همین نیازها سبب ایجاد جو روانی می‌شود.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خاطرنشان کرد: دولت و بانک مرکزی قبول کرده‌اند که در هر دو مورد پیشنهادها را دریافت کنند و امیدواریم اقدامات مقتضی انجام شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj8tev.uqeaazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما