تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
جالب است ۰
در پایان بازار شاخص کل متاثر از معاملات مثبت خودرویی ها، فولاد و رانفور با رشد ۵۳۷ واحدی به ارتفاع ۹۴،۷۰۳ واحدی رسید.
کوچ سرمایه های سرگردان به بورس!؟
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،درحالیکه امروز قیمت سکه ریزشی بود و دلار هم افت ناچیزی را ثبت کرد، شاهد رشد قابل توجه بورس بودیم که باتوجه به معاملات دو روز اخیر نشان میدهد، بخشی از نقدینگی سرگردان به سمت بورس گسیل شده است.

علی رغم خروج ترامپ از برجام، این روزها شاهد رشدهای شارپ نمادهای گروه خودرو و سایر گروه های بازار هستیم. به ویژه امروز نمادهای خودرویی یکدست صف خرید و مثبت بودند تا جاییکه بالاخره نماد خودرو هم ب جمع صف خرید هم گروهی ها پیوست.
در نمادهای گروه حمل و نقل نیز جو مثبتی حاکم بود در این میان نماد بازار پایه حبندر با اعلام تعدیل مثبت 121 درصدی توانست نزدیک 10 درصد رشد کند.
در گروه فلزات ادامه صف خرید و یکه تازی فایرا جالب توجه بود، همینطور نمادهای ذوب، فنوال، فولای، فسپا، فولاژ، فمراد و کیمیا در این گروه صف خرید و رشد مثبت کامل تجربه کردند. از سوی دیگر دو نماد فنورد و فجر منفی کامل و مابقی عموما متعادل مثبت بودند.
نمادهای پترو پالایشی که با بالارفتن دلار انتظار میرفت لیدر بازار شوند، امروز عموما متعادل و مثبت معاملاتشان را خاتمه دادند. در این بین گروه محصولات شیمیایی شاهد صف خرید نمادهای شوینده، وپترو، شپارس، شتوکا، شفارس، شسینا، شکلر و شفارا بود.
این درحالی بود که نمادهای گروه کوچک قندی عموما منفی متعادل بودند و نماد قشرین تنها صف فروش گروه بود. از سوی دیگر نمادهای غذایی عموما مثبت بودند و صف خریدهای تبرک، غشهداب، غاذر، غمارگ و بهپاک مورد توجه بود.
سیمانی ها هم اکثرا صف خرید بودند، در نمادهای انبوه سازی نیز صف خریدهای ثنوسا، ثتران، ثغرب، ثمسکن و ثعمرا خودنمایی میکرد در مقابل دو نماد وتوس و وآذر افت 5 درصدی ثبت کردند.
در گروه دارویی نمادهای دسانکو، دکوثر، دلقما، دامین، دلر، پخش، دارو، دپارس، دشیمی و کاسپین چشم نوازی میکرد در مقابل نمادهای دفارا، وپخش، دتماد و درازک  با افت 5 درصدی صف فروش داشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchwinz.23nqwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما