تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
جالب است ۰
در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فملی، خساپا، کگل، فخاس، شپنا، شبندر و شخارک با رشد حدود ۴۴۰ واحدی به ارتفاع ۹۳۶۰۶ رسید که در این بین نمادهای اخابر و همراه بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
رشد ۴۴۰ واحدی بورس در یک قدمی تعیین تکلیف برجام
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در جو مثبت امروز به لیدری گروه‌های فلزی، معدنی و خودرویی، ادامه صف فروش نماد وبهمن با داشتن پرتفویی از سهام خودرویی، فلزی، معدنی، پتروشیمی و قرار داشتن در سطوح حمایتی قابل توجه بود، در آنسو و در گروه متعادل مثبت سرمایه گذاری با صف خرید نمادهای سرچشمه، حق تقدم آن، وبیمه و رشد 10 درصدی فلات خودنمایی می کردند.

در گروه کم شناور اما دانش بنیان دارویی که درپی افزایش شدید قیمت دلار و سایر ارزها، با فشار مضاعفی (به علت وارد کننده مواد اولیه) مواجه هستند، رشد 10 درصدی نماد دشیری و رشد حدود 5 درصدی نمادهای دعبید، کی بی سی و دارو جلب توجه می کرد.
در گروه متعادل و مثبت حمل و نقل، نظاره گر رشد بیش از 4 درصدی نمادهای حپارسا و حسینا بودیم. درگروه های اکثرا متعادل و مثبت شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها، ادامه صف خرید نماد وپترو و نوسانات منفی نمادهای زاگرس، کرماشا، فارس، شبهرن، شنفت و شکلر نمایان تر از معاملات هم گروهی ها بود.
ادامه صف خرید نماد ثاباد و همچنین صف خریدهای ثاژن، ثنوسا، ثغرب و ثشرق  به همراه نوسانات منفی نمادهای کیسون، حق تقدم آن، ثنظام و وثخوز در گروه اکثرا مثبت ساختمانی قابل توجه بود.
رفت و برگشت های امروز بورس:
امروز نمادهای کپشیر، ولملت، سقاین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی متوقف گردیدند. چفیبرجهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاء هیئت مدیره متوقف شد.کاذرح و درازکح  نیز با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی به نمادهای متوقف پیوستند. وساخت هم پس از شفاف سازی و تعدیل مثبت فوق سنگین متوقف شد.
از سویی دیگر،نماد فزرین پس از افشای اطلاعات با اهمیت (شرکت در مزایده معدن انگوران)، با رشد حدود 5.5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. وگردش هم پس از افشای اطلاعات بااهمیت ( برگزاری مزایده فروش اموال مازاد بانک گردشگری) ، با افت 2.8 درصدی و با قیمت 882 ریال بازگشایی شد . نماد شتوکا پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 250 ریالی، با رشد 5 درصدی و صف خرید مورد بازگشایی قرار گرفت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc0iqs.2bqex8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما