تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
جالب است ۰
شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای اصلی جهان به بیشترین سطح خود در تقریبا ۴ ماه اخیر رسید.
ارزش دلار در برابر ارزهای اصلی جهان رکورد زد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ارزش دلار در بازار معاملات جهانی روز سه شنبه به تقریبا بالاترین سطح خود در 4 ماه اخیر رسید که علت آن به افزایش ارزش اوراق خزانه و آمار بالای اقتصادی آمریکا نسبت داده می شود. البته افزایش ارزش دلار منجر به کاهش ارزش ارزهای رقیب دلار و دیگر ارزها از جمله پزو آرژانتین شده است.

در همین حال شاخص دلار در برابر 6 سبد اصلی ارز جهان به 92.766 رسید که نزدیک به بیشترین سطح خود در 4 ماه اخیر است؛ در حالی که ارزش دلار در روز گذشته به 92.974 رسید که بالاترین ثبت رکورد دلار از بیست و هشتم دسامبر سال 2017 میلادی به بعد محسوب می شود.

همچنین ارزش یورو که در بازار معاملات دیروز روند نزولی به خود گرفته بود، امروز با 0.05 درصد رشد به 1.1929 دلار رسید؛ این در حالی است که هر یورو در بازار معاملات دیروز به 1.1929 دلار کاهش پیدا کرد که کمترین رقم در بیش از 4 ماه اخیر برای یورو تلقی می شود.

البته شاخص های اقتصادی در منطقه یورو حاکی از کمرنگ شدن انتظارات برای افزایش نرخ بهره در اروپا توسط بانک مرکزی این منطقه دارد که این موضوع بر روی روند نزولی ارزش یورو تاثیر گذاشته است.

بر همین اساس ارزش ارزهای موجود در بازارهای نوظهور هم در هفته های اخیر به دلیل گمانه زنی بر سر سفت و سخت شدن سیاست پولی فدرال رزرو به دلیل کسری بودجه آمریکا و نیز تورم سریع ایالات متحده، کاهش پیدا کرده است. بر پایه این گزارش، هر دلار آمریکا در برابر ین با یک دهم درصد کاهش روبرو شد و هر دلار به 108.990 ین رسید.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcay6n6.49nio15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما