تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۴
جالب است ۰
اینوستینگ اعلام کرد؛

۵ رویداد مهم جهانی در هفته جاری

بازارهای مالی جهان طی هفته جاری بر انتشار آمارهای قیمت مصرف کننده در آمریکا متمرکز خواهند شد که مسیر نرخ تورم را بهتر روشن خواهد کرد و می تواند چشم انداز نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را نشان دهد.
۵ رویداد مهم جهانی در هفته جاری
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا طی روزهای آینده نیز می تواند تاثیر مهمی بر بازارهای بین المللی داشته باشد و سیاست های پولی فدرال رزرو طی ماه های آینده را مشخص کند.​فعلا پیش بینی ها نشان می دهد که فدرال رزرو 2 بار دیگر نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش می دهد ولی انتشار آمارهای نرخ تورم می تواند در این روند تغییر زیادی ایجاد کند.

حدود 40 شرکت بزرگ آمریکایی نیز طی روزهای آینده وضعیت درآمد و سود خود در سه ماه نخست امسال را منتشر خواهند کرد.

وزارت بازرگانی آمریکا قرار است پنجشنبه آمارهای تورم ماه آوریل را اعلام کند. تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که تورم در این مدت با رشد 0.3 درصدی روبرو شده است. افزایش تورم می تواند کاتالیزور مناسبی برای تسریع افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو باشد.

فدرال رزرو در نشست اخیر خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را تغییر ندهد ولی گمانه زنی ها نشان می دهد که در نشست ژوئن احتمالا نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

دیگر رویداد مهم اقتصادی روزهای آینده اعلام تصمیم بانک مرکزی انگلیس در خصوص نرخ بهره در نشست روز پنجشنبه خواهد بود.​پیش بینی می شود بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را بدون تغییر در سطح 0.5 درصد حفظ خواهد کرد.

ارزش پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا در دو هفته گذشته بیش از 6 درصد کاهش داشته است.

آمارهای تجارت خارجی چین نیز قرار است سه شنبه منتشر شود. پیش بینی می شود چین در ماه آوریل با مازاد تجاری 27.5 میلیارد دلاری روبرو شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjxvev.uqemozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین